“Lækkert, pænt og skøn mad”
Anmeldelse af Salis

Salis
nr. 23 af 511 Restauranter i Chania
Anmeldt 12. oktober 2017 fra mobile enheder

Efter et tip fra en kollega, besøgte vi Salis og vi blev ikke skuffede over hverken mad eller betjening. Vi blev så begejstrede, at vi spiste både frokost og aftensmad en gang mere i løbet af ugen. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Inge P

Anmeldt 13. september 2017

Superlækket mad og god service. Vi fik deres risotto med trøffel og lamme osso buco - virkelig lækkert måltid.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Bente C
Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Stedet servere glimrende mad, god service og man sidder godt. Et sted som godt kan anbefales. Vi spiste frokost på stedet.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Christerholte
Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Vi spiste aftensmad på Salis, efter at have læst en masse gode anmeldelser her på Tripadvisor. Det levede fuldstændig op til forventningerne. Kæresten fik muslinger til forret, mens jeg prøvede deres sorterede svampe med en pure af trøffel, vi begge fik deres risotto med osso bucco lam. Alt sammen var super lækkert! Og særdeles rimelige priser. Kan stærkt anbefale dette sted :-)

Dato for besøg: august 2017
Tak, alexanderjessen
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Fremragende mad - lammen med risotto er anbefalingsværdig!! Hele vejen igennem var der god betjening. En kæmpe anbefaling herfra.

Dato for besøg: august 2017
Tak, nicolineh147

Rejsende, der kiggede på Salis, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Salis? Fortæl om dine oplevelser!