“Lækkert, pænt og skøn mad”
Anmeldelse af Salis

Salis
nr. 17 af 471 Restauranter i Chania
Anmeldt for 12. oktober 2017 fra mobile enheder

Efter et tip fra en kollega, besøgte vi Salis og vi blev ikke skuffede over hverken mad eller betjening. Vi blev så begejstrede, at vi spiste både frokost og aftensmad en gang mere i løbet af ugen. Kan virkelig anbefales.

Tak, Inge P

Anmeldt for 13. september 2017

Superlækket mad og god service. Vi fik deres risotto med trøffel og lamme osso buco - virkelig lækkert måltid.

Tak, Bente C
Anmeldt for 8. september 2017 fra mobile enheder

Stedet servere glimrende mad, god service og man sidder godt. Et sted som godt kan anbefales. Vi spiste frokost på stedet.

Tak, Christerholte
Anmeldt for 24. august 2017 fra mobile enheder

Vi spiste aftensmad på Salis, efter at have læst en masse gode anmeldelser her på Tripadvisor. Det levede fuldstændig op til forventningerne. Kæresten fik muslinger til forret, mens jeg prøvede deres sorterede svampe med en pure af trøffel, vi begge fik deres risotto med osso bucco lam. Alt sammen var super lækkert! Og særdeles rimelige priser. Kan stærkt anbefale dette sted :-)

Tak, alexanderjessen
Anmeldt for 8. august 2017 fra mobile enheder

Fremragende mad - lammen med risotto er anbefalingsværdig!! Hele vejen igennem var der god betjening. En kæmpe anbefaling herfra.

Tak, Nicoline H

Rejsende, der kiggede på Salis, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Salis? Fortæl om dine oplevelser!