“Umanerlig lækkert !”
Anmeldelse af Kariatis

Kariatis
nr. 28 af 525 Restauranter i Chania
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer

Et måltid eller flere er et must, når familien er på Kreta, lige megt hvor på øen vi er, så kører vi altid ind til Chania for at spise her.
Det er italiensk af højeste kvalitet.
Vi rejser en del, men vi har aldrig fået bedre italiensk mad end dette, end ikke på vores rejser i Italien.
Vores varmeste anbefalinger

Dato for besøg: september 2020
Tak, diddet2019

Anmeldt 28. juli 2020

Ualmindelig lækkert mad. Dejlig betjening.
Her er der tale om noget ekstraordinært.
Snyd ikke jer selv for denne oplevelse.
De varmeste anbefalinger fra nogen som ved hvad lækker mad er.

1  Tak, 213annemaries
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Restaurant Kariatis vil kunne tilfredse de fleste familier - på menukortet finder du utrolig lækker Sushi, de mest fantastiske fiskeretter, utrolig velsmagende kødretter(Steaks) samt pasta retter og Pizza.
Vi har ikke prøvet deres Pizza, men vi har prøvet deres skaldyrspasta, oksefillet med gorgonzola sauce, laksetartar, Pasta med hummer og trøffel, sushi, tun carpaccio, tun bøf og andre super gode retter (vi var der nemlig flere gange :0) det blev vores favorit sted på ferien.
Tjeneren anbefalede en græsk cabernet sauvignon - den var blandt top 5 af de cabernet sauvignon jeg nogensinde har smagt.
Alt er til en yderst fornuftig pris - ikke billigt, men absolut ikke dyrt - super Price/Value.
Kan varmt anbefale Kariatis !!!!!

1  Tak, Billekop
Anmeldt 2. marts 2020

Bedste Italienske restaurant i Chania, vi fik Sorte ris med hummerkød og trøffel samt en lækker Pasta med Porcino svampe, og lækker dessert

Dato for besøg: februar 2020
Tak, FredCopenhagen
Anmeldt 21. september 2019 fra mobile enheder

Altid godt sted at komme, for her er rent og pænt og personalet er venlige og opmærksomme.

Restauranten er italiensk og har skønne pizzaer, gode pasta retter mm.

Maden er god og til rimelige priser.

Absolut yndlings sted i Chania by.

Dato for besøg: september 2019
Tak, sorenhelm

Rejsende, der kiggede på Kariatis, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Agii Apostoli, Chania
Chania, Chania Prefecture

Har du været i Kariatis? Fortæl om dine oplevelser!