Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Trip.com
eDreams
Priceline
S√•dan p√•virker betalinger til os r√¶kkef√łlgen af priser, der vises. V√¶relsestyperne kan variere.
Anmeldt d. 6. august 2019

Hotellet er lille, hyggeligt, god service og er vel n√¶rmest et familiested med plads til b√łrn og unge, med den leg og larm der nu f√łlger med i pool omr√•det. Den 2 v√¶relses lejlighed var rigtig fin, med badekar og bruser. Reng√łring var i top. Maden er typisk turist mad og kan sagtens spises. Adgangen til stranden via stien var dog uoverskuelig for os midt i 50erne og slet ikke egnet til b√łrn eller d√•rligt g√•ende, efter vores mening. Personligt vil jeg overveje at leje en bil og bes√łge resten af √łen noget mere n√¶ste gang, og gerne med udgangspunkt herfra. Vi havde 14 dages ophold.

Værelsestip: Her ligger gæsterne også håndklæderne ud på solvognene om morgen.
Dato for ophold: juli 2019
    • V√¶rdi
1  Tak, PerMartin1234
Anmeldt d. 15. juli 2019

Dejligt hotel, men nogle ekstaordin√¶r v√¶rter. Ejerne og familien p√• hotellet ved virkelig hvordan man skal tage godt h√•nd om g√¶sterne og give den en fantastisk ferie. Hotellet er meget famili√¶rt og g√¶sterne kender hinanden p√• kryds og tv√¶rs. Hvilket g√łr at man f√łler sig hjemme!
Derudover er værelserne dejlige. Maden i hotellets restaurant overraskede os positivt. På hoteller som disse, er restauranten kun til at få en hurtig frokost ved poolen. Men ikke her! Her kan man sagtens få en meget lækker aftensmad, blandt andet en af de bedste "Chicken with musroom creme" jeg nogensinde har fået!! Også er det til meget rimelige priser.

Kan p√• det varmeste anbefale Kedrissos til alle! Vi var der som par, og havde en fantastisk ferie, nogle g√¶ster har b√łrn med, og her var der heller ingen tvivl om at de l√łd ferien!

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Christoffer K
Anmeldt d. 27. maj 2019

Det var et dejligt hotel, med fine lejligheder vi havde en 2 værelses,
Sk√łnt badev√¶relse.
Dejlig stor seng
Fint lille k√łkken med spiseplads.
Stor altan
Jeg blev meget glad for at altan d√łrene var 3 i en
1 var alm d√łre med glad
2 hvis man ville have luft ind var der et insektnet
3 var skyded√łre som kunne bruges f.eks til sovev√¶relset s√• man ikke fik sol ind s√• man kunne sove om natten uden det var for varmt
Personalet var flinke og hjælpsomme
Pool området var fint også poolbaren
Ca 2 km. Til Chania

Det eneste som for nogen kan v√¶re et minus er at der ikke ligger restauranter, cafeer lige uden for d√łren.
Vi havde lejet bil så okay for os.

V√¶relsestip: Vi fik 3ftermiddag/aftensol vi boede p√• 1 sal v√¶relse 201 vores udsigt var til venstre bjerg vej, lige ud mark med f√•r, til h√łjre havet
Dato for ophold: maj 2019
    • V√¶rdi
    • V√¶relser
Tak, Pia J
Anmeldt d. 21. september 2018 fra mobile enheder

Hotellet drives af br√łdrene Andreas og Niko. Mange af hotellets g√¶ster kommer her hvert √•r og nogle flere gange. Det er hovedsageligt √¶ldre g√¶ster der kommer her. Andreas er den praktiske som hj√¶lper med alt fra vejviser, evt leje af bil, restaurant og historier. Der en pool med tilh√łrende poolbar hvor de server lettere retter, stort drinkskort og b√•de br√łdre og tjeneren om aftenen snakker og forst√•r en del dansk. Prisniveauet er som hjemme.
Hotellet ligger 2 km fra byen, kan n√•es med bus 15 el 21 (billet 1.20 euro, hver vej) bussen k√łrer forenden af vejen eller ca en halv time p√• g√• ben. Til h√łjre 300m for hotellet ligger et stort supermarked, 100m til venstre ligger en lille k√łbmand og overfor en bager. Bed om et v√¶relse i den gamle bygning l√¶ngst v√¶k fra poolen s√• bliver du ikke v√¶kket af snak og en alt mulig-mand som g√łr omr√•det klar.
Sovesofaen er mega hård, bed om en ekstra seng i stedet for hvis i er 3 afsted.
Lejligheden har el-kedel, pande, gryde, kopper, bestik.
Poolhåndklæder kan lejes for 50 cent og skiftes hverdag hvis du har lyst mod igen 50 cent (depositum 5 euro, dem får du tilbage igen når du afleverer håndklædet retur).
Deres udvalg af is er lidt ringe!
Hotellet kan anbefales

Dato for ophold: september 2018
1  Tak, pia j
Anmeldt d. 26. august 2018

Simpelhen fantastisk på alle områder. Kunne nemt skrive flere sider med med ros, men det er allerede skrevet af andre. Så Hotellet og personalet er bare i en klasse for sig selv, SUPER på alle områder.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Chnoma