“Hyggeligt sted i Chania.”
Anmeldelse af Evies Cafe Restaurant

Evies Cafe Restaurant
nr. 171 af 578 Restauranter i Chania
Køkkener: Græsk, International
Anmeldt 9. oktober 2023

Meget hyggeligt sted med hyggeligt og ikke anmassende personale.

Maden er i top.

Fin beliggenhed i den gamle bydel.

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, Eigilchr

Anmeldt 12. juni 2017

Et ganske udmærket alternativ til de andre på dette lille torv ..en bedre oplevelse end den Røde Cykel eller det grønne .Generelt høflige og rare mennesker der .Maden er ikke det store men dog godt og rigeligt .samt en fin service ..Nyder gerne et simpelt måltid derinde med min ven Mr Niels

Dato for besøg: maj 2017
Tak, ReneMogensen
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Meget god og fin mad specielt mamas Stifado og betjening er fin vi kommer helt sikkert igen til august for at nyde den dejlige restaurant og Evi igen hilsen Arne og Susanne

Dato for besøg: august 2016
Tak, Susanne H
Anmeldt 25. juni 2015

Vi gik rundt i hele området, langs med havnen, i den gamle by, kunne ikke bestemme os hvor vi skulle spise. Vi tog en hurtig beslutning, og satte os hos Evies, det kom vi ikke til at fortryde.
Maden var fantastisk, Jeg fik Kleftico ( lam) min kone fik Yuvisti?? også lam, vi elsker lam i Grekenland, store portioner, nok til deling, til forret fik vi zussini flowers, 5.stk til deling, det smagte fantastisk, moren står i køkkenet, og datteren servere. Der er en dejlig stemning, de kommer tit, og spørger om alt er i orden. husets rødvin, er noget af det bedste vi har smagt, Så da de regningen kom , med raki og desert, bestilte vi en ekstra flaske husets rødvin pris 4,50 euro for en 1/2 l. det er ikke sidste gang vi besøger stedet.

Dato for besøg: juni 2015
Tak, valde227598
Anmeldt 28. september 2014

Vi spiste frokost på den udendørs restaurant

Vi fik saganagi, super let paneret , absolut i den bedre ende
Frityrestegt blæksprutte med pommes frite, rigtig gode!
Pasta arabia, også rigtig god
Det hele i meget store portioner der præsenterede sig lækkert.

Servicen er god

Dato for besøg: september 2014
    • Stemning
Tak, TorbenO

Rejsende, der kiggede på Evies Cafe Restaurant, kiggede også på

Har du været i Evies Cafe Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!