“Her er restauranten du leder efter ”
Anmeldelse af Corinna Star Restaurant

Corinna Star Restaurant
nr. 11 af 510 Restauranter i Chania
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Dette dejlige, og ikke mindst fantastiske sted, kan ikke roses nok for deres håndtering af gæster. Vi oplevede en fortræffelig service af de dygtige tjenere, og de leverede en lækker 8-retters lokal græsk menu, med en dertil udsøgt rødvin.
Vi kan kun varmt anbefale dette sted, hvor udsigten fra terrassen satte punktum for en sublim oplevelse.
Så er man til god mad, flotte omgivelser og behagelig betjening, er dette et oplagt valg.
Tak for en god oplevelse.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Henrik P

Anmeldt 19. august 2017 fra mobile enheder

Corinna Star er den perfekte restaurant for en sidste aften i agii apostori. Kom en halv time før solnedgang og nyd det. Her er en god græsk Chardonnay til 29 EUR

Tak, kennethobeling
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Har været nogle dage på Corinna Mare hotel. Flere måltider på Corinna Star. Vi er meget tilfredse. Husk at bestil bord til aftensmad og solnedgang på badebroen.

Absolut et besøg eller flere værd. Tak Yannis!

1  Tak, Eivind J
Anmeldt 8. juli 2017

Vi besøgte stedet efter anbefaling.
Restauranten lever på alle måder op til de foregående anmeldelser.
Vi fik alle en menu til 16 €. Græsk salat, grillet dorade og dessert bestående af kage og is. Dejlig hvidvin, vand og irsk kaffe. Regning på 105 € for fire mennesker, hvilket er et fund, kvaliteten og omgivelserne taget i betragtning. Vi glæder os til at komme tilbage i morgen, hvor vi vil nyde feriens sidste måltid på dette skønne sted.

Tak, Lisbeth S
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Dette sted er så absolut et besøg værd.
Maden er skøn, servicen i top og udsigten fænomenal.
Stedet har altid 3 retter mad til ca 15 euro, og det er virkelig skøn mad. Se dagens menu på skiltet ved indgangen.
Bestil bord i højsæsonen, evt på dækket hvor du sidder i første række til havet og en fantastisk solnedgang.

1  Tak, Søs B

Rejsende, der kiggede på Corinna Star Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture
Chania, Chania Prefecture

Har du været i Corinna Star Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!