“Sidste aften”

nr. 11 af 505 Restauranter i Chania
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 19. august 2017 fra mobile enheder

Corinna Star er den perfekte restaurant for en sidste aften i agii apostori. Kom en halv time før solnedgang og nyd det. Her er en god græsk Chardonnay til 29 EUR

Tak, kennethobeling

Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Har været nogle dage på Corinna Mare hotel. Flere måltider på Corinna Star. Vi er meget tilfredse. Husk at bestil bord til aftensmad og solnedgang på badebroen.

Absolut et besøg eller flere værd. Tak Yannis!

1  Tak, Eivind J
Anmeldt 8. juli 2017

Vi besøgte stedet efter anbefaling.
Restauranten lever på alle måder op til de foregående anmeldelser.
Vi fik alle en menu til 16 €. Græsk salat, grillet dorade og dessert bestående af kage og is. Dejlig hvidvin, vand og irsk kaffe. Regning på 105 € for fire mennesker, hvilket er et fund, kvaliteten og omgivelserne taget i betragtning. Vi glæder os til at komme tilbage i morgen, hvor vi vil nyde feriens sidste måltid på dette skønne sted.

Tak, Lisbeth S
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Dette sted er så absolut et besøg værd.
Maden er skøn, servicen i top og udsigten fænomenal.
Stedet har altid 3 retter mad til ca 15 euro, og det er virkelig skøn mad. Se dagens menu på skiltet ved indgangen.
Bestil bord i højsæsonen, evt på dækket hvor du sidder i første række til havet og en fantastisk solnedgang.

1  Tak, Søs B
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Tænk sig at jeg først efter 8 år og nok 50+ antal besøg, får jeg anmeldt dette fantastiske sted. Udsigten taler for sig selv - en ren perle - men for mig er det især personerne omkring dette sted, som gør at mit behov for at udforske andre restauranter er næsten forsvundet. Med yannis - ejer, hans hustru Stella i køkkenet og deres to drenge - Vasillis og Angelos - samt Diana og Nikos som tjenere, så er der et super team. Og især efter at Stella er kommet i køkkenet så er standarden steget og der er flere wauw oplevelser med traditionel kretensisk mad. Og vin kortet er hovedsaligt lokalt og med Vasillis som er ved at uddanne sig som sommelier så er der utrolig god rådgivning og mange gode vine. Så har man ikke besøgt denne her lille perle så er her en opfordring til at komme afsted. Priserne er fornuftige, Men husk at bestille bord, da mange går forgæves, og hvis man vil sidde på dækket helt ude på badebroen så skal man være flere dage i forvejen. Så kan ikke komme med bedre anbefaling....

Tak, MFHR69

Rejsende, der kiggede på Corinna Star Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Corinna Star Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!