“Pizza”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Super lækker italiensk restaurant, super risotto med rejer, verdensklasse pizza, når man sige stærk pizza, så er den stærk

Tak, Brian R

Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte risotto og pasta ret og det smagte helt udsøgt! Er ikke sidste aften vi er her! Vi kunne booke et bord et par timer i forvejen, men der var fyldt op alt den tid vi var her.

Tak, Kamilla J
Anmeldt 4. juli 2017

Vi spiste aftensmad på Nesaki. Bestilte to forretter til deling og henholdsvis risotto og pizza til hovedret. Eller retter forsøgte at bestille dette. Den søde servetrice gjorde os opmærksom på, at med de portionsstørrelser, deres hovedretter har, ville den mængde mad være umulig for os at spise. og hun havde fuldstændig ret. Selv om vi reducerede til en salat til deling samt risotto og pizza, måtte vi levne.
Det hele smagte virkelig godt. Valgte en dejlig cabernet sauvignon, der også var skøn.
Ved betaling fik vi et stykke lækker kage og den sædvanlige raki, som man får alle steder på Kreta "on the house".
Kommer meget gerne igen, selvom det er lidt af en dødssynd at spise italiensk mad i Grækenland. Men er nødt til at smage mere fra det spændende menukort. Og nyde den hyggelige og uformelle stemning på den helt igennem skønne restaurant.

1  Tak, Lisbeth S
Anmeldt 1. juli 2017

Vi trængte til lidt andet end græsk mad og blev bestemt ikke skuffet på denne restaurant. Fik ham & cheese pizza til børnene, som blev spist rub og stub. Pepperoni pizzaen, garlic bread og bruschetta levede også op til forventningerne. Diablo pizzaen kunne dog godt have været stærkere.

Tak, MKThomsen2015
Anmeldt 4. oktober 2016 fra mobile enheder

Fremragende pizzaer. De bedste vi har fået nogen steder. Selv i Rom var de ikke bedre. Resten at menukortet er også glimrende og betjeningen er MEGET høflig. Maden kan også tages ud af huset. Det er en god ide at bestille bord når man kommer i højsæsonen, da det er et eftertragtet sted.

Tak, Janne R

Rejsende, der kiggede på Nesaki, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Nesaki? Fortæl om dine oplevelser!