“Dejlig oplevelse”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi, 10 familiemedlemmer besøgte denne restaurant, det blev en rigtig dejlig oplevelse, meget venlig betjening og mad der bare smagte rigtig godt, hovedret den bedste Stifado vi har smagt.
En oplevelse vi alle vil mindes med glæde.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 321flemmingv

Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg har nu besøgt restauranten før jeg laver denne anmeldelse . Det er et super hyggeligt som ligger tæt på det lille torv midt i Chana by . Maden er rigtig god med rimelige priser . Et sted som jeg gerne besøger igen når jeg kommer til Kreta ( Chana ) . Anbefaler restauranten til alle jeg kender når de spørger om det godt og hyggelig sted med hyggelige omgivelser. Tjenerne er super flinke og børnene syntes at de er søde , især når de kommer med en slikkepind efter maden ;)

Dato for besøg: juli 2015
Tak, jeavil
Anmeldt 18. august 2015

Lækker hjemmelavet mad, som ungerne savner når ikke vi er på Kreta.
Stemningen er super og den lille gade er superhyggelig at sidde på og nyde et måltid mad og en kold drik.
Kommer der HVER gang vi er på Kreta!

Dato for besøg: september 2014
Tak, Malene H
Anmeldt 30. juli 2015 fra mobile enheder

Det endte sted jeg fandt hvor maden er helt hjemmelavet fra bunden :) kan helt klart anbefalede et besøg i den hyggelige atmosfære :)

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Nicolaj Tim H
Anmeldt 4. oktober 2014

Vi spiste til frokost,
Creta salat, ovnbagt kylling, mousaka,
Alt veltillavet og velsmagende,
Det hele serveret i en "ruin", dvs naboejendommen var malet pastel gul, og med store vinranker , rigtig hyggeligt.

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
Tak, TorbenO

Rejsende, der kiggede på Steki Restaurant - Taverna, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Steki Restaurant - Taverna? Fortæl om dine oplevelser!