“Fantastisk mad og personale”
Anmeldelse af Gallini

Gallini
nr. 161 af 525 Restauranter i Chania
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer

Gallini er virkelig et besøg værd. Persolalet er fantastisk og maden er det bedste jeg har fået på Kreta. Der går man ikke skuffet fra.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 194rener

Lækker resturant som ligger i smørklatten af havnen med en fantastisk stemning og ikke mindst udsigt
Lækker mad som man aboslutlig bliver mæt af desuden fik vi dessert og raki
Hvidvinen var dejlig og afbalanceret
Værterne er meget venlige snaksageloge og udsender en venlighed som afspejler at de brænder for denne redturanr
Absolut et sted hvor man kan spise eller bare tage en drink

Dato for besøg: september 2020
Tak, Gufferne
Anmeldt 5. januar 2020

Vi fik blot en lettere snak og noget at drikke. En kaffe og øl. Flink personale men det var sidst på en lang sæson. Det mærker man.
Der ruller en del sport på store TV og det skal man jo lide eller finde et andet sted.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, mogensp747
Anmeldt 15. september 2019

Hyggeligt sted til gode drinks, storskærm med musik videoer, drinks on the House har de også
Altid mange mennesker der.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Dorte K
Anmeldt 16. maj 2019 fra mobile enheder

Spiste frokost på stedet. Værten var meget imødekommende, og meget snak saglig.
Maden var ganske fornuftigt, ikke en wauw oplevelse men heller ikke en øv. Det smagte godt, og vi blev mætte..
Beliggenheden er hyggelig med udsigt til vand og haven.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Syredronning

Rejsende, der kiggede på Gallini, kiggede også på

Har du været i Gallini? Fortæl om dine oplevelser!