“Lækker italiensk mad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Super lækre stenovnsbagte pizzaer og dejlige pastaretter! Rigtig italiensk mad og stemning.
God service! Ejeren giver bl.a. gode tips om retterne! Kan varmt anbefales! :-)

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Helena S

Anmeldt 27. september 2017 fra mobile enheder

Gør jeg selv den tjeneste at besøge dette sted. Ægte italiensk Pizza, italienere kunne ikke lave dem bedre!

Dato for besøg: september 2017
Tak, SteffMeister87
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Vi kom på en søndag, omkring kl 19, restauranten var næsten tom. Maden var fantastisk (vi fik pizza).
Ejeren er meget engageret og snakkende - virkelig hyggeligt! En klar anbefaling!

Dato for besøg: august 2017
Tak, Kathrine J
Anmeldt 8. maj 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte igen Veneto i miden af Chania for at få noget dejlig italiensk mad. Som sædvanlig blev vi ikke skuffet - først lidt bruschetta og så en dejlig pasta (anbefalet af indehaveren) - dejlig mad ledsaget af en dejlig rødvin - vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: maj 2017
Tak, vernere2015
Anmeldt 22. februar 2017

Du skal være klar til en oplevelse, ejeren har klaret en mening om kvaliteten af sin mad, vi kom til at ønske mere dressing til en salt, den skulle vi kæmpe lidt for for deres mad var efter ejeres mening afstemt fra køkkenets side og han have faktisk ret :-) god service/forklaringer ved spørgsmål til de forskellige retter og drikkevare.
Vi spiste der 2 gang og kommer helt sikkert igen ved næste besøg i Chania.
Er de bare til en pizza så deres pizzaer klart anbefales tro ikke de fås meget bedre lige meget hvor i verden du kommer.
Er du til en dessert så prøv deres creme brulee

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Jørgen H

Rejsende, der kiggede på Veneto-Ristorante Italiano, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Veneto-Ristorante Italiano? Fortæl om dine oplevelser!