“Fantastisk sted”

nr. 93 af 533 Restauranter i Chania
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad, helt fantastisk service, lækker udsigt og gode priser. Hvad mere kan man forlange? Restauranten er ovenikøbet ultra autentisk og virkelig hyggelig

Tak, 28milles

Anmeldt 1. oktober 2020 fra mobile enheder

Det bedste ved restauranten er at man selv får lov til at beslutte sig om man vil spise der eller ej ingen anmassende sælgere/tjener. Bord lige ud til vandet som starter gik vi tzatziki og pandestegt brød. Efterfølgende tog vi deres fiskeplatte til 2, det var rigtig lækkert og en oplevelse uden lige. Kommer helt sikkert igen hvis jeg kommer til Kreta igen .

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, tanjazacho
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig dejlig oplevelse. Skøn mad, skøn udsigt og skøn betjening. Alt i alt en dejlig middag. Jeg fik deres Kyllinge gyros, og min kæreste, deres hvidløjsrejer med ris. Vi var begge fuld ud tilfredse og glade. Servicen var tip top og deres tzatziki var den bedste vi har fået hele ferien

2  Tak, alexanderkjadetmig
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Så bliver det ikke bedre.....vi fik hallomi til forret, hovedret: min kæreste fik pasta med skaldyr og jeg fik klefito(lam bagt med ost/hvidløg/kartofler/tomat) og Husets hvidvin .

det hele gik op i en højere enhed. Super betjening i super omgivelser lige ud til havnen. Restauranten er i særlig smart i græske farver

2  Tak, 54bendtp
Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Vi var fem voksne som spiste deres fiskeplatte. Ville dog ønske at der var lidt mindre småfisk. Desuden var de små rejer nærmest kun skaller. Der var rigtig meget, så måske lidt mindre og lidt bedre. Men super betjening og hyggeligt sted. Og maden smagte godt.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, joanhansen21

Rejsende, der kiggede på Amphora Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture
Chania, Chania Prefecture

Har du været i Amphora Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!