1.052 $
151 $
  • Gratis parkering
Veronica Hotel(Agii Apostoli)(Meget for pengene!)
100 $
  • Morgenmad inkluderet
Helios Apartments(Agii Apostoli)
139 $
  • Gratis parkering
Corinna Mare Suites & Studios(Chania)(Meget for pengene!)
129 $
123 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 139 $ pr. overnatning.

Alexis Hotel, Chania(Parigoria)(Meget for pengene!)
90 $
Golden Bay(Agii Apostoli)
170 $
Calypso Apartments(Agii Apostoli)
84 $
  • Restaurant
Anmeldt for 22. januar 2017 fra mobile enheder

Hotellet er ikke et børnehotel! Sådan burde min overskrift nok være da den dårlige oplevelse primært skyldtes egen fejlvurdering.
Hotellet ligger mellem kalamaki og aglia Marina. Lige overfor er en lille havn benyttet af fritidssejlere og fiskere. Hotellet ligger ud til meget befærdet vej. De fleste værelser og poolområde er dog ikke forstyrret af det og generelt er der en hyggelig afslappet atmosfære på hotellet.
Det ligger i gåafstand fra kalamaki hvor der findes et par hyggelige spisesteder og en fin strand. Aglia Marina og Platanias nåes bedst i bus eller taxa. Der er langt på gåben og man skal krydse den befærdede vej flere gange for at gå på fortov.
Vi boede i kælderværelse hvilket var rart i middags solen. Lækker altan halvt under jord. Værelset virkede meget nedslidt, specielt badeværelset.
Det virkede som om der var forskelligt ejerforhold på selve hotellet og poolbar/restaurant. Maria i receptionen var super serviceminded og imødekommende. Personalet i bar/restaurant var på grænsen til ubehøvlet. Ejeren, formoder jeg på hans attitude, sad selv i baren det meste af dagen og dyrkede sin store interesse for bikinier. Han virkede voldsomt irriteret over vores børns tilstedeværelse. Vi benyttede ikke restauranten.
For par der vil nyde en ferie primært ved pool i ro og hyggelig atmosfære er dette et godt prisbilligt bud. Det er ikke et børnehotel.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
2  Tak, HansenEjer
Anmeldt for 9. november 2016 fra mobile enheder

Perfekttil par, og dem som bare vil slappe af
Maden var i topklassen
Værelsene var super hyggelige
Personalet var meget imødekommende
Beliggenheden er super
Dette hotel kan varmt anbefaldest

Overnattede: oktober 2016, rejste som par
1  Tak, eileenm980
Anmeldt for 6. november 2016

Hyggeligt og med venligt personale. Dog vigtigt at undgå at bo lige ud til poolen.
En god idé at tale med poolbarens personale om ikke at ha' høj musik kørende hele dagen lang, da det nærmest er umuligt at føre en samtale eller læse en bog midt på dagen.
Ellersmeget søde mennesker og personale.

Overnattede: september 2016, rejste med venner
1  Tak, vibekestenberg1
Anmeldt for 5. oktober 2016

Dejligt sted, dejlig store rene værelser. Man får virkelig valuta for pengene her. Der er god stemning ved poolen, ingen kamp om liggestolene. Gode parkeringsmuligheder ved siden af hotellet, og personalet er imødekommende. Godt sted hvis man kan lide at løbe, så har man hele kystvejen.

Værelsestip: vi boede i 208, det lå godt isoleret, men med vinduer mod vej som kunne give lidt støj, men det var helt bestemt til at leve med.
Overnattede: august 2016, rejste med familie
2  Tak, Dorthefriis
Anmeldt for 5. oktober 2016

Som skrevet Junior suiten super lækker. Skal jeg endelig komme med kritik, så burde toilet og badeforhold under restauranten ses efter i sømmene. Ikke noget at råbe hurra for, men så kan man jo bare gå op til sin egen lejlighed. Tænker dog på gæster der kommer og spiser udefra, der burde være pænere forhold for dem.

Overnattede: september 2016, rejste som par
1  Tak, Sus V