“Dejlig roligt hotel.”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Porto Kalamaki Hotel Apartments
Vurderet som nr. 21 ud af 111 hoteller i Chania
Anmeldt 20. juni 2017

Har lige været på en uges ferie på Kreta. Dejligt sted med en fin beliggenhed. Fint overskueligt hotel med et dejlig service minded personale. Værelset så ud som om det var nymalet og helt ok i forhold til prisen. Der var dejligt rent både inde som ude og vi kunne se at der blev gjort meget ud af at holde alt rent og tiltalende. Det lille minimarked havde hvad der kan forventes, restauranten og poolbaren ligeledes til fornuftige priser. Alt i alt et hotel vi gerne kommer tilbage til.

Værelsestip: Gå efter et værelse længst fra vejen, da disse har dejlig behagelig skygge når det er varmest på dag...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juni 2017, rejste med familie
1  Tak, nyggi2
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Hotellet er ikke et børnehotel! Sådan burde min overskrift nok være da den dårlige oplevelse primært skyldtes egen fejlvurdering.
Hotellet ligger mellem kalamaki og aglia Marina. Lige overfor er en lille havn benyttet af fritidssejlere og fiskere. Hotellet ligger ud til meget befærdet vej. De fleste værelser og poolområde er dog ikke forstyrret af det og generelt er der en hyggelig afslappet atmosfære på hotellet.
Det ligger i gåafstand fra kalamaki hvor der findes et par hyggelige spisesteder og en fin strand. Aglia Marina og Platanias nåes bedst i bus eller taxa. Der er langt på gåben og man skal krydse den befærdede vej flere gange for at gå på fortov.
Vi boede i kælderværelse hvilket var rart i middags solen. Lækker altan halvt under jord. Værelset virkede meget nedslidt, specielt badeværelset.
Det virkede som om der var forskelligt ejerforhold på selve hotellet og poolbar/restaurant. Maria i receptionen var super serviceminded og imødekommende. Personalet i bar/restaurant var på grænsen til ubehøvlet. Ejeren, formoder jeg på hans attitude, sad selv i baren det meste af dagen og dyrkede sin store interesse for bikinier. Han virkede voldsomt irriteret over vores børns tilstedeværelse. Vi benyttede ikke restauranten.
For par der vil nyde en ferie primært ved pool i ro og hyggelig atmosfære er dette et godt prisbilligt bud. Det er ikke et børnehotel.

Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
1  Tak, HansenEjer
Anmeldt 9. november 2016 fra mobile enheder

Perfekttil par, og dem som bare vil slappe af
Maden var i topklassen
Værelsene var super hyggelige
Personalet var meget imødekommende
Beliggenheden er super
Dette hotel kan varmt anbefaldest

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
1  Tak, eileenm980
Anmeldt 6. november 2016

Hyggeligt og med venligt personale. Dog vigtigt at undgå at bo lige ud til poolen.
En god idé at tale med poolbarens personale om ikke at ha' høj musik kørende hele dagen lang, da det nærmest er umuligt at føre en samtale eller læse en bog midt på dagen.
Ellersmeget søde mennesker og personale.

Overnattede: September 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, vibekestenberg1
Anmeldt 5. oktober 2016

Dejligt sted, dejlig store rene værelser. Man får virkelig valuta for pengene her. Der er god stemning ved poolen, ingen kamp om liggestolene. Gode parkeringsmuligheder ved siden af hotellet, og personalet er imødekommende. Godt sted hvis man kan lide at løbe, så har man hele kystvejen.

Værelsestip: vi boede i 208, det lå godt isoleret, men med vinduer mod vej som kunne give lidt støj, men det var...
Vis flere værelsestip
Overnattede: August 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
2  Tak, Dorthefriis
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Chania
1.0 km væk
Giorgi's Blue Apartments
Nr. 18 af 111 i Chania
279 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Porto Kalamaki Hotel Apartments? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Porto Kalamaki Hotel Apartments

Adresse: Kalamaki, Chania, Kreta 731 00, Grækenland
Telefonnummer:
Beliggenhed: Grækenland > Kreta > Chania Prefecture > Chania
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 21 ud af 111 hoteller i Chania
Prisområde: 179 kr.-543 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:2 stjerner — Porto Kalamaki Hotel Apartments 2*
Antal værelser: 48
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Porto Kalamaki Hotel Apartments. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?