Anmeldt 6. november 2016

Hyggeligt og med venligt personale. Dog vigtigt at undgå at bo lige ud til poolen.
En god idé at tale med poolbarens personale om ikke at ha' høj musik kørende hele dagen lang, da det nærmest er umuligt at føre en samtale eller læse en bog midt på dagen.
Ellersmeget søde mennesker og personale.

Overnattede: september 2016, rejste med venner
1  Tak, vibekestenberg1
Anmeldt 5. oktober 2016

Dejligt sted, dejlig store rene værelser. Man får virkelig valuta for pengene her. Der er god stemning ved poolen, ingen kamp om liggestolene. Gode parkeringsmuligheder ved siden af hotellet, og personalet er imødekommende. Godt sted hvis man kan lide at løbe, så har man hele kystvejen.

Værelsestip: vi boede i 208, det lå godt isoleret, men med vinduer mod vej som kunne give lidt støj, men det var helt bestemt til at leve med.
Overnattede: august 2016, rejste med familie
2  Tak, Dorthefriis
Anmeldt 5. oktober 2016

Som skrevet Junior suiten super lækker. Skal jeg endelig komme med kritik, så burde toilet og badeforhold under restauranten ses efter i sømmene. Ikke noget at råbe hurra for, men så kan man jo bare gå op til sin egen lejlighed. Tænker dog på gæster der kommer og spiser udefra, der burde være pænere forhold for dem.

Overnattede: september 2016, rejste som par
1  Tak, Sus V
Anmeldt 29. september 2016

vi vender gerne tilbage til dette hotel. Det ligger i tilpas afstand fra Chania centrum og det er let at tage de lokale busser derind. Hele personalet er med til at give en rigtig god oplevelse og stemning.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, conniealmind
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi boede på dette hotel i slutningen af vores 14 dages ferie på Kreta i 3 overnatninger. Jeg tænker om jeg skulle have givet hotellet 5 stjerner og når jeg ikke gør det, er det pga beliggenheden. Det er ikke det hyggeligste område. Men hotellet er virkelig et dejligt hotel med lækre lejligheder og en skøn pool. Den største ros skal personalet have. Vores datter havde fået albuen af led, og personalet var de sødeste til at hjælpe os med at finde frem til det rigtige hospital og hjælpe os med hele situationen. Vores fly gik sent på eftermiddagen og også her var personalet enormt hjælpsomme med at sørge for at vores sidste dag føltes som en feriedag og ikke en rejsedag. Vi kunne sagtens finde på at vende tilbage til hotellet. Nå ja vi savnede mere udstyr i køkkenet, såsom en vandkoger, klude/svamp/børste til at vaske op

Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Linette L