Book nu, betal under opholdet
1.054 $
152 $
Besparelsesbesked! 60 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 60 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 378 $ pr. overnatning.

Corinna Mare Suites & Studios(Chania)(Meget for pengene!)
130 $
123 $
Hotels.com
  • Gratis parkering
Veronica Hotel(Agii Apostoli)(Meget for pengene!)
138 $
Yakinthos Hotel(Agii Apostoli)
140 $
122 $
Besparelsesbesked! 28 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 28 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 169 $ pr. overnatning.

Helios Apartments(Agii Apostoli)
Book nu, betal under opholdet
140 $
  • Gratis parkering
Alexis Hotel, Chania(Parigoria)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 18/07
91 $
Golden Bay(Agii Apostoli)
171 $
Anmeldt for 5. oktober 2016

Som skrevet Junior suiten super lækker. Skal jeg endelig komme med kritik, så burde toilet og badeforhold under restauranten ses efter i sømmene. Ikke noget at råbe hurra for, men så kan man jo bare gå op til sin egen lejlighed. Tænker dog på gæster der kommer og spiser udefra, der burde være pænere forhold for dem.

Overnattede: september 2016, rejste som par
1  Tak, Sus V
Anmeldt for 29. september 2016

vi vender gerne tilbage til dette hotel. Det ligger i tilpas afstand fra Chania centrum og det er let at tage de lokale busser derind. Hele personalet er med til at give en rigtig god oplevelse og stemning.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, conniealmind
Anmeldt for 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi boede på dette hotel i slutningen af vores 14 dages ferie på Kreta i 3 overnatninger. Jeg tænker om jeg skulle have givet hotellet 5 stjerner og når jeg ikke gør det, er det pga beliggenheden. Det er ikke det hyggeligste område. Men hotellet er virkelig et dejligt hotel med lækre lejligheder og en skøn pool. Den største ros skal personalet have. Vores datter havde fået albuen af led, og personalet var de sødeste til at hjælpe os med at finde frem til det rigtige hospital og hjælpe os med hele situationen. Vores fly gik sent på eftermiddagen og også her var personalet enormt hjælpsomme med at sørge for at vores sidste dag føltes som en feriedag og ikke en rejsedag. Vi kunne sagtens finde på at vende tilbage til hotellet. Nå ja vi savnede mere udstyr i køkkenet, såsom en vandkoger, klude/svamp/børste til at vaske op

Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Linette L
Anmeldt for 5. september 2016

Hej med jer, vi var på besøg i 14 dage i juli. Hotellet var pænt og rent og ydede en fin service. Ikke mindst Andreas og hans medarbejdere sikrede en altid fremragende service med smil og imødekommenhed

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, tnaldal
Anmeldt for 5. september 2016

Porto Kalamaki Apartments var et helt ok sted.

Vi ønskede at komme ned i varmen og havde ikke uendelige midler.
Placering af stedet var lige ud til en hovedvej, men dog fint ned til en lille strand, der dog var lidt beskidt, men ok til en hurtig dukkert før man gik ud om aftenen. Eller tog vi mest bussen 15 min. til en større strand.
Hotellet er tilknyttet et lille supermarked - det var supert og vi brugte det næsten hver dag.

Maden på restauranten var fin og middelhavsagtig, men der findes klart bedre restauranter langs med kysten ind mod Chania og selvfølgelig i Chania. Vi spiste der bare én gang.

Alt i alt var stedet gennemsnitligt ok med seng, bad og køkken. Vi var der mest for at sove ellers brugte vi ikke poolen eller restauranten på stedet.

Værelsestip: Man bør klart undgå kælderrum som det, vi havde. Udsigten var ikke eksisterende. Eneste plus var at rummet holdt sig køligt hele dagen uden brug af air-condition.
Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, louisepetersen