Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik et værelse ud til vejen, altan var skærmet af træer, ellers kunne udsigt til haven måske have opvejet larmen fra vejen. Føltes som at bo ved siden af en motorvej.

Personalet generelt meget venlige på hotellet.

Værelserne var rene

Pool og poolbar var ok

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, EvaLykke P
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Porto Kalamaki er fint til prisen.
Værelser: Ok værelser med køleskab og kogeplader. Flot altan.
Poolområde: Lækker pool, kan i højsæsonen være svært at få solseng.
Poolbar: Supergod med masser af gode drinks
Mad: Hotellets mad er ikke særlig god.
Personale: Fint, venligt personale
Tip: bed om værelse væk fra poolen, hvis I vil have lidt ro. Der kan godt være en del larm til fx græsk aften ved poolen.
Beliggenhed: Langt fra byen. Der er tre-fire restauranter (de er helt fine) i nærheden. Kato Stalos og Agia Marina (4-5 km væk) har super restauranter og underholdning.
Bil anbefales. Der kan nemt parkeres ved hotellet og det er rart at kunne komme rundt - ellers er taxa påkrævet. Prøv Fish spa og massage i Agia Marina. Det er en oplevelse.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Bitten1970
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg ankom lidt over midnat til Hotel Porto Kalamaki vær. 112
Som viste sig at være en kælderlejlighed.
Denne STANK af fugt og indelukkedhed og der var synlige fugtskader. Lugten hang i gardiner, madras, i skabe og i hele rummet.
Jeg henvendte mig straks til receptionen og bad om et andet værelse. En meget høflig kvinde fortalte, at hun desværre ikke kunne klare dette, på nuværende tidspunkt, men ville søndag formiddag undersøge, om jeg kunne skifte værelse mandag.
På grund af lugten, var det umuligt at sove ( trods åbne vinduer)
Søndag morgen kontaktede jeg igen receptionen, og fik at vide, hun ikke kunne love noget, kun måske. Hun ville give besked over middag, hvor hun måtte afvise ønsket.

Overnattede: maj 2016, rejste alene
7  Tak, Adel A
Anmeldt 27. juni 2016

Hotellet var fint. Omgivelserne var fine. Området var for stille, og hotellets underholdning var til tider for meget. Personalet var flinke og hjælpsomme, hvis det var påkrævet. Restauranten var hyggelig og maden veltillavet med et rimeligt udvalg.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
2  Tak, glenni g
Anmeldt 25. juni 2016

Godt hotel med god beliggenhed. Gåafstand til Chania - ca. 4 km. God strand i nærheden. Dejlige værelser og dejligt og hjælpsomt personale. Sengene er dog lidt hårde. Der er flere gode restauranter i området. Det er værd at gå en tur op af bjerget til den lille by deroppe. Der er ægte græsk stemning.

Værelsestip: Dejligt lejlighed med god plads. Dejlig stor altan. Sengene var dog lidt for hårde efter min smag.
Overnattede: april 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet