“Et gennemsnitligt sted til en fair pris”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Porto Kalamaki Hotel Apartments
Vurderet som nr. 21 ud af 111 hoteller i Chania
Anmeldt 5. september 2016

Porto Kalamaki Apartments var et helt ok sted.

Vi ønskede at komme ned i varmen og havde ikke uendelige midler.
Placering af stedet var lige ud til en hovedvej, men dog fint ned til en lille strand, der dog var lidt beskidt, men ok til en hurtig dukkert før man gik ud om aftenen. Eller tog vi mest bussen 15 min. til en større strand.
Hotellet er tilknyttet et lille supermarked - det var supert og vi brugte det næsten hver dag.

Maden på restauranten var fin og middelhavsagtig, men der findes klart bedre restauranter langs med kysten ind mod Chania og selvfølgelig i Chania. Vi spiste der bare én gang.

Alt i alt var stedet gennemsnitligt ok med seng, bad og køkken. Vi var der mest for at sove ellers brugte vi ikke poolen eller restauranten på stedet.

Værelsestip: Man bør klart undgå kælderrum som det, vi havde. Udsigten var ikke eksisterende. Eneste plus var at...
Vis flere værelsestip
Overnattede: Juni 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, louisepetersen

Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik et værelse ud til vejen, altan var skærmet af træer, ellers kunne udsigt til haven måske have opvejet larmen fra vejen. Føltes som at bo ved siden af en motorvej.

Personalet generelt meget venlige på hotellet.

Værelserne var rene

Pool og poolbar var ok

Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
1  Tak, EvaLykke P
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Porto Kalamaki er fint til prisen.
Værelser: Ok værelser med køleskab og kogeplader. Flot altan.
Poolområde: Lækker pool, kan i højsæsonen være svært at få solseng.
Poolbar: Supergod med masser af gode drinks
Mad: Hotellets mad er ikke særlig god.
Personale: Fint, venligt personale
Tip: bed om værelse væk fra poolen, hvis I vil have lidt ro. Der kan godt være en del larm til fx græsk aften ved poolen.
Beliggenhed: Langt fra byen. Der er tre-fire restauranter (de er helt fine) i nærheden. Kato Stalos og Agia Marina (4-5 km væk) har super restauranter og underholdning.
Bil anbefales. Der kan nemt parkeres ved hotellet og det er rart at kunne komme rundt - ellers er taxa påkrævet. Prøv Fish spa og massage i Agia Marina. Det er en oplevelse.

Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, Bitten1970
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg ankom lidt over midnat til Hotel Porto Kalamaki vær. 112
Som viste sig at være en kælderlejlighed.
Denne STANK af fugt og indelukkedhed og der var synlige fugtskader. Lugten hang i gardiner, madras, i skabe og i hele rummet.
Jeg henvendte mig straks til receptionen og bad om et andet værelse. En meget høflig kvinde fortalte, at hun desværre ikke kunne klare dette, på nuværende tidspunkt, men ville søndag formiddag undersøge, om jeg kunne skifte værelse mandag.
På grund af lugten, var det umuligt at sove ( trods åbne vinduer)
Søndag morgen kontaktede jeg igen receptionen, og fik at vide, hun ikke kunne love noget, kun måske. Hun ville give besked over middag, hvor hun måtte afvise ønsket.

Overnattede: Maj 2016, rejste alene
7  Tak, Adel A
Anmeldt 27. juni 2016

Hotellet var fint. Omgivelserne var fine. Området var for stille, og hotellets underholdning var til tider for meget. Personalet var flinke og hjælpsomme, hvis det var påkrævet. Restauranten var hyggelig og maden veltillavet med et rimeligt udvalg.

Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
2  Tak, glenni g
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Chania
1,4 km væk
Royal Sun Hotel
Nr. 9 af 111 i Chania
675 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Porto Kalamaki Hotel Apartments? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Porto Kalamaki Hotel Apartments

Adresse: Kalamaki, Chania, Kreta 731 00, Grækenland
Telefonnummer:
Beliggenhed: Grækenland > Kreta > Chania Prefecture > Chania
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 21 ud af 111 hoteller i Chania
Prisområde: 194 kr.-633 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:2 stjerner — Porto Kalamaki Hotel Apartments 2*
Antal værelser: 48
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Booking.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Porto Kalamaki Hotel Apartments. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?