“Dejligt hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Porto Kalamaki Hotel Apartments
Vurderet som nr. 22 ud af 111 hoteller i Chania
Anmeldt 25. juni 2016

Godt hotel med god beliggenhed. Gåafstand til Chania - ca. 4 km. God strand i nærheden. Dejlige værelser og dejligt og hjælpsomt personale. Sengene er dog lidt hårde. Der er flere gode restauranter i området. Det er værd at gå en tur op af bjerget til den lille by deroppe. Der er ægte græsk stemning.

Værelsestip: Dejligt lejlighed med god plads. Dejlig stor altan. Sengene var dog lidt for hårde efter min smag.
Vis flere værelsestip
Overnattede: April 2016, rejste med familie
3  Tak, Susanne W
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1. juni 2016

Har ikke boet der, men kommer der tit ,da vi kender fyren som har pool baren og restaurant. Mange arrangementer igennem ugen. Det er græsk aften, danse aften med tango dansere og en live musik med musik fra 60,70 80 og 90 erne super hyggeligt sted

Overnattede: Maj 2016
2  Tak, Lise-Lotte O
Anmeldt 21. september 2015

Dejligt hotel med fremragende personale. Der var underholdning flere gange om ugen. Rengøringen var i top, både værelse og udenomsarealer. Kort afstand til dejlig strand med fri liggestole. Vi kommer gerne igen.

Tak, ingeh964
Anmeldt 21. september 2015

Skønt sted at være, personalet var meget opmærksomme og venlige. Roligt sted. Underholdning 3 gange i løbet af den uge vi tilbragte der. Tæt på en rigtig dejlig strand. Og så flere gode spisesteder i nærheden.

Tak, Birtheottesen
Anmeldt 20. september 2015

Dejligt velholdt og rent hotel med super venlig og serviceminded ansatte
Fin mad pool og bar
Vi havde dobbeltværelse men det var ikke nødvendigt da enkeltværelser har ok størelse til 2 personer
Sengene var for hårde efter min mening
ca 15 min til chania i bus super

Værelsestip: enkel værelser er ok til 2 personer
Vis flere værelsestip
Tak, max4yoy
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Chania
1.0 km væk
Giorgi's Blue Apartments
Nr. 18 af 111 i Chania
279 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Porto Kalamaki Hotel Apartments? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Porto Kalamaki Hotel Apartments

Adresse: Kalamaki, Chania, Kreta 731 00, Grækenland
Telefonnummer:
Beliggenhed: Grækenland > Kreta > Chania Prefecture > Chania
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 22 ud af 111 hoteller i Chania
Prisområde: 171 kr.-573 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:2 stjerner — Porto Kalamaki Hotel Apartments 2*
Antal værelser: 48
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Porto Kalamaki Hotel Apartments. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?