“Dejlige omgivelser , hyggelig stemning. ”
Anmeldelse af Semiramis Restaurant

Semiramis Restaurant
nr. 112 af 532 Restauranter i Chania
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Maden er udemærket, men ikke overvældende. Men vi vender altid tilbage, på grund af stemningen. Dog mærkeligt at flere af tjenerne, ikke talte engelsk. Hele området er hyggeligt. Havneområdet er hæsligt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 460tineb

Anmeldt 12. september 2015 fra mobile enheder

Vi havde inden vores tur til Chania læst om denne restrautant og ledte
derfor efter den i de små gader. Vi fandt den ret hurtigt og vores forventninger blev indfriet. Rigtig fin atmosfære med rart personale og super godt mad fra et velsorteret menukort :)

Dato for besøg: september 2015
Tak, 665heidik
Anmeldt 11. september 2015

Hyggeligt spisested "gårdhave" inde ved havnen (Skoufon), med græsk live musik mens man spiser. Rimelige priser, god servering og med god og veltilberedning af maden.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Frank O
Anmeldt 28. juli 2015 fra mobile enheder

En hyggelig taverna lidt væk fra havnepromenaden og de andre pladser.
Meget flot decor og skøn atmosfære.
Spiste frokost som var fin men ikke exceptionel.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 464perb
Anmeldt 23. juli 2015

God mad og hyggelige omgivelser... der hænger gamle redskaber, døre, krukker etc. rundt på væggene og man sidder udendørs i gårdhaven.

Maden og servicen er fin og vi kommer med garanti igen en anden gang :-)

Dato for besøg: juli 2015
Tak, onkelbrian

Rejsende, der kiggede på Semiramis Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Semiramis Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!