“Et besøg værd”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Taverna Strata er sikkert kendt hos mange danske gæster på Kreta. Og den er et besøg værd, hvis du kan få et bord. Vi ventede blot 10 minutter på bordet. Effektive, høflige og humørfyldte tjenere med et ikke påtaget glimt i øjnene. Vi fik Kleftiko og fyldt svinemørbrad, som var lavet perfekt med rigtig god smag. Og så er priserne meget rimelige. Besøg Strata og få en god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Lars N

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Super, super taverna. Lækker mad, meget venlig betjening og yderst rimelige priser. Kan varmt anbefales, men bestil gerne bord da mange andre også har fundet denne perle

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, elseher
Anmeldt 24. januar 2016

Efter vores søn og svigerdatter havde anbefalet Taverne Strata har vi fundet en ny favorit i Chania. De serverer bl.a. "Best Kleftiko, ever" det er min klare mening.

Dato for besøg: juni 2015
Tak, Torsten52
Anmeldt 13. oktober 2015

Jeg har besøgt restauranten siden 1992.
Det er bare den bedste mad, og hygiejne er i top.
Super familie, der altid er på toppen.
Kan varmt anbefales.
I højsæsonen er det en god ting at reserverer bord.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, K A
Anmeldt 7. oktober 2015

En ny ”opdagelse”.
Vi har aldrig tidligere besøgt Taverna Strata. Vi har mange gange gået forbi tavernaen, men vi har aldrig spist der. Vi kom tilfældigt forbi i år, nærmeste ”omvej” til vores hotel. Min kone foreslog, at vi spiste der. Jeg lod mit gode hjerte løbe af med mig og lod hende få sin vilje.
Det var heldigt.
Sjældent har vi fået så god og velsmagende mad i Chania .- langt over normal niveau. Venlige og kvikke tjenere, fantastisk beliggenhed i Chania old town. Græsk spisekort. Alt meget positivt.
Prisniveau: En anelse højere end andre steder, men prisen svarer til oplevelsen og til den gode mad og den venlige og kvikke betjening.
Det var vores første besøg på Taverna Strata, men vi kommer igen, og vi vil med ro i sind gerne anbefale stedet.
Jeg var meget benovet, så i mit stille sind har jeg besluttet, at min kone gerne må bestemme en anden gang.

Dato for besøg: oktober 2015
2  Tak, Sven Aage S

Rejsende, der kiggede på Tavern Strata, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture
Chania, Chania Prefecture

Har du været i Tavern Strata? Fortæl om dine oplevelser!