“God mad & fantastisk service”
Anmeldelse af Mon.Es

Mon.Es
nr. 15 af 525 Restauranter i Chania
Anmeldt 22. september 2020 fra mobile enheder

Vi (2 voksne og 2 børn) kom 20 min før restauranten åbnede til frokost. Vi fik lov at sidde og drikke lidt vin inden køkkenet åbnede.

Vi bestilte lidt blandet mad samt en flaske tør, biodynamisk hvidvin på tjenerens anbefaling. Maden var perfekt og vinen rigtig fornuftig.

Kunne ikke have bedt om mere..

Dato for besøg: september 2020
Tak, RoccoAbramovich

Anmeldt 13. september 2020

Meget mondæne lokaler. Dejlig velsmagende mad. Fik Seabas og lamme skank.
Mad og omgivelser taget i betragtning er priserne l den lave ende. Der var mange tjenere på arbejde, vi følte dog ikke vi sad i Chania og spiste og kunne lige så godt sidde et andet pænt sted i et europæisk land. Derfor kun 4 stjerner.

Dato for besøg: september 2020
Tak, M1301LYtinas
Anmeldt 27. august 2020 fra mobile enheder

Første besøg og absolut ikke det sidste. Maden så tæt på at være lige i skabet så det kan lade sig gøre. En helt igennem fantastisk betjening som alene ville have gjort besøget værd. Vi kommer igen!!!!!

1  Tak, Tomsel
Anmeldt 10. september 2019 fra mobile enheder

Wow, Kreta mad på en super eksklusiv måde til absolut rimelig pris. Kanon hyggeligt sted midt i Chania, men udenfor larm og støj.
Skal prøves.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, H9930QBjank
Anmeldt 6. august 2019

Smukt sted, godt skjult for ikke kendere

Mad og betjening helt i top, smukke lokaler med mange flotte detaljer

Maden taler for sig selv, og så til priser der ligger langt under, det som man ellers kunne forvente det vil koste

Betjeningen megen professionel og ganske Formel. De har som de eneste haft styr på allergener. Selv velkomst dip/brød fik justeret til produkter som alle kunne tåle

Helt klar et stad vi kan anbefale

5 personer fik 3 forrettet, 5 hovedretter, 1 flaske rose samt 2 store flasker vand

Kun 144 euro, hertil kommer en gratis forret/appetizer pr person ca DKK 218,-

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Carsten V

Rejsende, der kiggede på Mon.Es, kiggede også på

Har du været i Mon.Es? Fortæl om dine oplevelser!