“Fantastisk”
Anmeldelse af Oinoa Wine Restaurant

Oinoa Wine Restaurant
nr. 5 af 533 Restauranter i Chania
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Fuldstændig exceptionel oplevelse. Servicen var udover det sædvanlige og maden fuldstændig fantastisk! Det bliver helt sikkert dét sted vi kommer til fast at besøge når vi er på Kreta.

Udover maden og servicen, så topper det også lige at restauranten ligger i den fineste gade, med den smukkeste udsigt.

Det er en oplevelse og helt klart besøget værd!

Tak, Lucca liv J

Anmeldt 2. oktober 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted, men svært at finde. Rigtig hyggeligt. Super god mad og fantastiske vine. Du kan mærke de har forstand på at sætte vin til maden . Helt igennem en fantastisk oplevelse. Vi kommer igen.

Dato for besøg: oktober 2020
3  Tak, irena100762
Anmeldt 1. oktober 2020

I den gamle bydels ene hjørne, ligger dette fantastiske sted. Det kan være en god ide at bestille bord, for så mange pladser på tarassen er der heller ikke. Servicen er i top. Og der er dømt hygge stemning på tarassen, som er overdækket af en kæmpe vin plante. Først kom der en appetizer med laksemousse og brød til. Jeg fik 3 forretter, da jeg syntes at de så så lækre ud... Først tun tatar med avocado, okse tatar med et lille tomat brød og så foie gras med syltede rødbede og pærer. Alt maden er meget lækker, vel tilsmagt og flot anrettet. Vi drak en god Græsk hvidvin, som passede til alle retterne. Da vi havede betalt fik vi et glas rosen likør og chokolade. Hvad mere kan man ønske af en sidste aften i Chania. Her kommer jeg meget gerne igen!

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 111jesperc
Anmeldt 14. september 2020

Vi fik en fantastisk forret med kammuslinger og der var en perfekt umami smag og kammuslingen var på samme tid sprød og blød. Herefter en rib eye og muslinger i safran, og en skøn Kold desset med 4 kugler god is og sprød crumble. Tjeneren hjalp med at vælge vi til maden.
Flotte og lækre omgivelser.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, M1301LYtinas
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Fremragende vinsmagning med masser af kulinariske lækkerier krydret med fantastisk betjening - det bliver vist ikke bedre!

2  Tak, Tomsel

Rejsende, der kiggede på Oinoa Wine Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Oinoa Wine Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!