“God oplevelse”
Anmeldelse af Tamam Restaurant

Tamam Restaurant
nr. 64 af 524 Restauranter i Chania
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Husk at book bord. Der er altid fyldt. Mulighed for at sidde udenfor. Udemærket oplevelse. Stort udvalg. Lidt langsom service.

1  Tak, cirkelineb2019

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev anbefalet denne restaurant og det var vi glade for. Vi fik lækre lokale retter og specielt deres Musaka var helt fantastisk.
Alt hvad vi fik var godt.
Kan varmt anbefale den.

1  Tak, Billekop
Anmeldt 10. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik en god delevenlig forret, en spiselig moussaka og perfekt stegte lamb chops.
Ikke den bedste betjening. Man får lidt en mistanke om en sand pengemaskine.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, 628s_renj
Anmeldt 15. september 2019

Vi bestilte et lille bord til udendørs servering i den smalle gade, besøget levede helt op til vores forventning, lækker mad, hyggelig stemning, fin servering.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Dorte K
Anmeldt 3. september 2019

Vi havde tidligere besøgt restauranten, og mindes den med glæde.
Denne gang blev besøget dog med en underlig fornemmelse af at restauranten måske lever op til vores forventning mere.
Overfladisk og ligegyldig betjening, halvlunken mousaka. Midt i det hele skulle a/c anlægget sættes igang så lokalet blev ubehageligt koldt at opholde sig i.
Nu er udvalget af restauranter i området vildt stort, så vi finder noget nyt næste gang.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, ChristianJ471

Rejsende, der kiggede på Tamam Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Tamam Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!