NH Brussels Bloom(Saint-Josse-ten-Noode)(Meget for pengene!)
106 $
98 $
Hotels.com
  • Restaurant
Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace(Saint-Josse-ten-Noode)(Meget for pengene!)
104 $
99 $
111 $
95 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 113 $ pr. overnatning.

Hotel des Colonies(Saint-Josse-ten-Noode)
Hotel Albergo(Saint-Josse-ten-Noode)
58 $
52 $
  • Morgenmad inkluderet
Best Western City Centre(Saint-Josse-ten-Noode)
89 $
70 $
Chao Chow Palace(Saint-Josse-ten-Noode)
62 $
galahotels.com
  • Morgenmad inkluderet
Anmeldt for 7. november 2015 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning i forbindelse med møde. OK værelser, men et ret lille tv og lidt ordinær indretning gør, at det ikke hæver sig over det, man kunne forvente. God morgenbuffet, men omgivelserne er lidt cafeteriaagtige og ikke særlig hyggelige. Åndsfraværende og ligegyldig betjening i receptionen gør, at det ikke kan hæve sig op over 3 stjerner herfra.

Overnattede: november 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Caspar S
ManagementTHBCC, Duty Manager hos Thon Hotel Brussels City Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. december 2015

Kære rejsende,

Først og fremmest vil jeg gerne takke dig for at have taget sig tid til at udfylde vores tilfredshedsundersøgelse.

Vi anerkender modtagelsen dine kommentarer dateret den 7. november og vi er meget ked af, at du ikke var tilfreds med visse aspekter af den service, vi leverer.
Du kan være sikker på at dine bemærkninger om dit sidste ophold er blevet drøftet med de berørte mennesker, og der er truffet passende foranstaltninger for at undgå sådanne situationer i fremtiden.

Vi håber, at vi vil være i stand til at genvinde din tillid til vores hotel, og vi glæder os til at byde dig velkommen i City Centre Thon Hotel Brussels under dit næste besøg i Bruxelles.

Tøv ikke med at kontakte mig for yderligere information,

Kærlig hilsen

Anmeldt for 12. september 2015

Hotellet er meget stort, men veldrevet. Værelserne er moderne med alt tænkeligt tilbehør, som hårtørrer, køleskab, safe, kaffemaskine. De store badeværelser har badekar. Gratis trådløst internet af fin standard. Betjeningen fra stuepiger til reception er venlig og hjælpsom. Beliggenheden er perfekt nær gågaden rue Neuve.

På 27. Sal er der super fitnesscenter..

Kan stærkt anbefales...

Overnattede: september 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Peter O
ManagementTHBCC, Operations Management hos Thon Hotel Brussels City Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. september 2015

Kaere Peter
Tusind tak for din kommentar paa dit ophold her paa Thon Hotel Brussels City Centre. Vi er meget glade for at hoere at de noed det.
Vores beliggenhed er bestemt en af vores fordele samt den smukke udsigt fra de oeverste etager.
Vi haaber paa at kunne velkomme dem tilbage paa din naeste tur til Bruxelles.
Operations Management

Anmeldt for 23. august 2015 fra mobile enheder

Perfekt beliggende for såvel sightseeing som shopping. Gode parkeringsforhold i p- kælder. Lækker morgenbuffet, flot ren suite med egen sauna. Meget rent og super serviceminded personale. Jeg anbefalet dette hotel for alle der kan lide kvalitet for pengene.

Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Marianne A
ManagementTHBCC, The Operations Management hos Thon Hotel Brussels City Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. august 2015

Kaere Marianne

Tusind tak for din anmeldelse af hotellet. Vi er glade for at hoere at du noed dit ophold her paa Thon Hotel Brussels City Centre og at de ingen negativ oplevelse havde.
Det er dejligt at hoere at du anbefaler hotellet.

Paa dit naeste besoeg til Bruxelles haaber vi paa at kunne velkomme dem tilbage.

Operations ledelsen

Anmeldt for 18. juni 2015

Dette hotel er af god standard og har en moderne indretning. Ligger godt i forhold til restauranter og seværdigheder i Bruxelles. Det er nemt at komme til hotellet med offentlig transport, da det ligger nær en banegård. Hotellets indretning kan umiddelbart forvirre, da man skal under gadeniveau for at komme til reception og restaurant.

• Overnattede: marts 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ATChristensen
ManagementTHBCC, The Operations Management hos Thon Hotel Brussels City Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. august 2015

Kaere gaest

Tak for din kommentar. Vi er glade for at hoere at du noed dit ophold her paa Thon Hotel Brussels City Centre.

Vi er helt bestemt placeret I hjertet at Bruxelles med en kort gaa tur til alle turist attraktionerne, restauranterne og saaledes offentlig transport.

Vi haaber paa at kunne velkomme dem tilbage paa din naeste tur til Bruxelles.

Operations Management

Anmeldt for 21. januar 2014

Boede her nogle dage i forbindelse med et møde, hotellet og værelserne er fine morgenmaden er OK, men det er noget dyrt. Hotellet har sauna og et lille fitness rum på 29. etage, jeg varmede op til træning ved at tage elevatoren ned og trapperne op til 29. super

Overnattede: januar 2014, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Thomas C
ElkeCeulemans, P.A. to the General Manager hos Thon Hotel Brussels City Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. februar 2014

Kære rejsende

Vi vil gerne takke dig for din evaluering af dit ophold her ved os. Vi er meget glade for at høre at du ikke havde nogen specielle anmærkninger, og at dit ophold var tilfredsstillende.

Vi håber at vi må have fornøjelsen af at byde dig velkommen igen næste gang du besøger Bruxelles.

Forvaltningen