Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.814)
Filtrer anmeldelser
2.815 resultater
Medlemsvurdering
608
1.035
724
310
138
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
608
1.035
724
310
138
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 2.815 anmeldelser
Anmeldt d. 19. december 2016 fra mobile enheder

Lang weekend i Bruxelles. Check in fungerede fint, vi fik et ok værelse. Det var rigtigt varmt i vejret, A/C fungerede ikke, og det var heller ikke muligt at regulere det varme vand i brusebadet. Byttede til andet værelse næste dag, dette lå ud til baggården, og altså dårligere end det første, ingen kompensation eller f.eks. et gavekort til en drink i baren eller lign. hvilket man almindeligvis ville gøre på sådanne hoteller.
Morgenmads buffet ok, men ikke så fantastisk som vi har oplevet det på andre 4 stjernet hoteller.
Vi havde benyttet et godt tilbud med lav pris, så derfor accepterede vi div. mangler, men vi kommer bestemt ikke tilbage til dette hotel.

Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, HGH1
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 19. september 2016 fra mobile enheder

Dette hotel ligger fantastisk i centrum. Du kan gå til rigtig mange gode særværdigheder. Rigtige gode værelser, fantastisk hjælpsom reception og et dejligt morgenbord med alt hvad hjertet kan begære. Du skal lede længe efter et så venligt personale.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Jan T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
VieriBiticchi, General Manager hos Hilton Brussels City, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. september 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

I am happy to read you fully enjoyed your stay with us and thank you for the delightful comments concerning the team which with pleasure I will share!

Thank you very much for having chosen the Hilton Brussels City and we look forward in welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Vieri Biticchi

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. august 2016

Dejligt hotel hvor der er rigtig god mulighed for at anvende fitnesscenter med gode redskaber inklusiv sauna og tyrkisk bad som ligger umiddelbart ved hinanden. business center med gratis computer og internet adgang fungerer. Hotellets placering ved Rogier plads er helt ideel og metro station 150 m. fra hotel. City 2 med bl.a. Carrefour super market gør ogaå beliggenheden ideel i Brussel.

  • Overnattede: august 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, John R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
VieriBiticchi, General Manager hos Hilton Brussels City, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for your review on Tripadvisor!

I am happy to read you enjoyed your stay with us well appreciating our location and our wellness centre.
Indeed our central location makes us an ideal starting point in exploring all that this great city has to offer.

Thank you very much for having chosen the Hilton Brussels City and we look forward in welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Vieri Biticchi
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. juni 2015

Har du brug for en hotel centralt beliggende i Bruxelles, så er Hilton Brussels City et rigtig fint valg. Værelserne har en fin størrelse og fremstår pæne og rene. Morgenmaden har også en fin standard.

  • Overnattede: juni 2015, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, Bettina G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
VieriBiticchi, General Manager hos Hilton Brussels City, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. juni 2015
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you very much for your review on Tripadvisor.

We are very happy to read you enjoyed your stay with us, appreciated fully our central location and breakfast offering.

Thank you for having chosen the Hilton Brussels City and look forward in welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Vieri Biticchi
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. april 2013

Boede på Hilton på forretningsrejse med møder flere steder i byen. Ankom sent en søndag aften. Fik alligevel en super forretningsmiddag med 3 personer. Super værelse med gode faciliteter for en forretningsmand. Beliggenheden er super central i byen.

  • Overnattede: marts 2013, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, flborre
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser