Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.231)
Filtrer anmeldelser
4.231 resultater
Medlemsvurdering
1.552
1.914
542
143
80
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.552
1.914
542
143
80
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.231 anmeldelser
Anmeldt 15. december 2015

Et af mine favorithoteller i Bruxelles. Afslappet atmosfære og ikke to værelser er (helt) ens, da forskellige kunstnere har udsmykket de enkelte værelser. Værelserne er i øvrigt dejligt rummelige i fht hvad man ellers bliver budt. Hvis man kan gå lidt på kompromis med beliggenheden men alligevel vil bo centralt, er den fremragende morgenbuffet et ekstra argument for at vælge Hotel Bloom!

  • Overnattede: december 2015, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Henrik M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 29. oktober 2015

Mega stort værelse,stor seng,to kæmpe lænestole, fjernsyn osv.
Badeværelse med to håndvaske,kan man lide orange er det gennemgående farve i badeværelset.
Kæmpe buffet med alt i morgen mads ønsker,en folkevogns rugbrød er parkeret i resturanten, hvor man selv kan lave sine vafler.
Nem at komme til grand-place, 8 min fra hotellet af ,til fods.
Rigtig god service på hotellet.

  • Overnattede: oktober 2015, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, vivifrance2015
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Roxy B, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. november 2015
Google Oversæt

Thanks a lot for your nice feedback! We can’t wait for you to come back at BLOOM! See you soon for another stay with comfy nights in a huge bed and delicious breakfasts with Belgian waffle :-)

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden

  • Overnattede: september 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden

  • Overnattede: september 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser