Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.207)
Filtrer anmeldelser
4.207 resultater
Medlemsvurdering
1.547
1.903
540
138
79
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.547
1.903
540
138
79
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 4.207 anmeldelser
Anmeldt 29. oktober 2015

Mega stort værelse,stor seng,to kæmpe lænestole, fjernsyn osv.
Badeværelse med to håndvaske,kan man lide orange er det gennemgående farve i badeværelset.
Kæmpe buffet med alt i morgen mads ønsker,en folkevogns rugbrød er parkeret i resturanten, hvor man selv kan lave sine vafler.
Nem at komme til grand-place, 8 min fra hotellet af ,til fods.
Rigtig god service på hotellet.

  • Overnattede: oktober 2015, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, vivifrance2015
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Roxy B, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. november 2015
Google Oversæt

Thanks a lot for your nice feedback! We can’t wait for you to come back at BLOOM! See you soon for another stay with comfy nights in a huge bed and delicious breakfasts with Belgian waffle :-)

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 29. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 27. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BLOOMBrussels, Manager hos NH Brussels Bloom, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser