“Super Tapas og fed, fed stemning”
Anmeldelse af Jimao Tapas e Vinhos

Jimao Tapas e Vinhos
Reservér med
Jimao Tapas e Vinhos er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 41 af 2.015 Restauranter i Porto
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 18. juni 2017 fra mobile enheder

7 personer fik hurtigt to borde søndag middag, og hvilket sted. Vi lod tjeneren styre menuen, og der væltede tapas frem i flere timer. 200 euro for 2 flasker vin, en del øl og mad nok til at ALLE blev mætte. Super sted

Tak, Jesper D

Anmeldt 6. juni 2017

Vi spiste på en fuld booket Jimäo søndag den 4.6.2017. En rigtig fin oplevelse, der udfordrede os flere gange. Fantastisk veltilberedt og velsmagende. Meget opmærksomt personale, venlige og hjælpsomme. Vi fik 8 retter Tapas til deling og det var mere end rigeligt. Alt er frisklavet.

Tak, LonnyB8
Anmeldt 29. maj 2017 fra mobile enheder

Som altid en fornøjelse. Dejlig mad, store portioner. God vin og fantastisk betjening. Smagfuldt indrettet med mange små detaljer. Vi kommer tilbage igen

Tak, Bettina D
Anmeldt 2. oktober 2016

Vi kom tilfældigt forbi en aften, og fik middag. Det var ejeren af restauranten, som betjente os, og hun var fantastisk - den bedste service jeg længe har oplevet. Dertil kommer at maden var virkelig lækker. Når vi engang skal til Porto igen, så skal vi helt sikkert spise på Jimao igen.

Tak, Skittles83
Anmeldt 17. september 2016 fra mobile enheder

God stemning og rigtig fin service. Maden er i top! Værtinden hjælper gerne med at vælge. Husk at bestille bord.

Tak, Liselotte W

Rejsende, der kiggede på Jimao Tapas e Vinhos, kiggede også på

Porto, Porto District

Porto, Porto District

Har du været i Jimao Tapas e Vinhos? Fortæl om dine oplevelser!