“God stemning”

søn. 26/9
20:00
nr. 9 af 785 Restauranter i Funchal
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted hvor værterne gør hvad de kan for at give gæsterne en følelse af være velkomne. Maden som vi bestilte, smagte godt, nok også bedre end forventet. Der var lidt koks i vores bestillinger og afregning, men dette blev løst på fortrinlig vis og i god stemning.

Tak, MikaelB780

Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

God mad. Fantastisk service! Restauranten ligger med en smuk udsigt i hjertet af byen, og med dejlig mad og en skøn service var det en fantastisk aften!

Tak, Bolette T
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Varm velkomst. Hurtig betjening. Dejlig atmosfære. Hurtig servering.

Dejlige mennesker som driver restauranten. ♥️

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Adelski2660
Anmeldt 22. november 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad og professionel betjening. Come Together er en restaurant hvor en god oplevelse er vigtig. Tjeneren er engageret og gør sig ekstra umage. Maden er rigtig god og de gør sig umage for at man får en god oplevelse. Vi fik beef of the house og beef on a stone. Det var super kød som man sjællent får. Her får du kvalitet og engagement.

Dato for besøg: november 2019
Tak, thomashhc
Anmeldt 22. november 2019 fra mobile enheder

Denne restaurant er bestemt en af de mest stemningsfulde vi har besøgt i Funchal og vi har været her 6 gange så der er nok at sammenligne med.
Personalet er engagerede og gør alt for at gæsterne får god betjening. Der er et rigtig flot view ned til vandet.
Der er live musik lørdag og søndag.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 201hannec

Rejsende, der kiggede på Come Together, kiggede også på

Har du været i Come Together? Fortæl om dine oplevelser!