“Dejligt indisk mad - god og”
Anmeldelse af Indian Palace Restaurant

Køkkener: Indisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Dejligt indisk mad - god og opmærksom betjening - billigt i forhold til kvalitet - god logistik med perfekt tilberedt mad

1  Tak, GertJ363

Anmeldt 13. december 2019

Restauranten ser ikke ud af meget udefra. Den ligger på 2. Sal på en befærdet gade. Vi spiste frokost der, og fik et bord på altanen ud til gaden, men med udsigt til havet. Vi delte en forret og dagens frokostret. Det blev modtaget med et smil og der var mere end rigeligt til os begge. Til forret fik vi de bedste bhaji jeg nogensinde har smagt. Selv om vi havde valgt at dele hovedretten, blev vi hver især spurgt om, hvor stærk vi ønskede det. Og det blev serveret i 2 gryder. Der blev serveret både brød og ris til. Vi delte en stor flaske vand, og tjeneren sørgede hele tiden for at vores glas blev fyldt op. Prisen for denne udsøgte oplevelse udgjorde lige under 14 euro. Det kan absolut anbefales.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Tytters1
Anmeldt 22. november 2019 fra mobile enheder

Vi har været på denne indiske restaurant hver gang vi har været på Maderia. Altid god mad og betjening.

Dato for besøg: november 2019
Tak, thomashhc
Anmeldt 5. september 2019 fra mobile enheder

Fantastisk butter chicken og virkelig søde og servicemindede tjenere! Vi manglede ikke noget og trillede nærmest hjem ;)

Dato for besøg: september 2019
Tak, annaaS2804KS
Anmeldt 1. maj 2019

Vi var 2 gange på Indian Palace under vores 1 uge lange ferie på Madeira. Det lever fuldt ud op til de gode anmeldelser. Virkeligt god service og meget venlig betjening.

Dato for besøg: april 2019
Tak, mje2603

Rejsende, der kiggede på Indian Palace Restaurant, kiggede også på

Har du været i Indian Palace Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!