“Bøf på spyd til frokost ”
Anmeldelse af Cafe Funchal

Cafe Funchal
nr. 302 af 762 Restauranter i Funchal
Køkkener: Portugisisk
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Bøf på spyd med efterfølgende crepes. Ligger centralt midt i byen, ok servering. Kødet var ikke top kvalitet, men alt i alt smagte det fint, og der var rigeligt. Pris og kvalitet stemmer fint overens. Stedet kan anbefales.

Tak, sbjakobsen

Anmeldt 17. januar 2020

Midt på torvet ligger der en stribe restaurationer, som alle henvender sig til turister. Vi valgte Cefe Funchal og blev glædeligt overrasket. Betjening fin, priniveauet acceptabelt og sidst men ikke mindt var maden ganske ok.

Tak, buster15K
Anmeldt 30. januar 2019 fra mobile enheder

Spiste her to gange i løbet af vores 9 dages ferie. Begge gange fik min kæreste laks, og begge gange perfekt tilberedt.
Deres risotto var ikke specielt god, smagte at det var normalt pizzatopping-ost de havde brugt.
Deres beef on scewer var til gengæld virkelig god.
Tjenerne er venlige og står ikke på gaden og prøver at få dig ind på restauranten, som så mange andre steder.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Morten J
Anmeldt 14. november 2018 fra mobile enheder

Placeret i en hyggelig gade som stikker ud til vandet. Stedet er nok lidt dyrere end hvad der ellers findes. Vi fik kylling salat og deres national ret kød spyd. Det hele smagte godt, personalet var venligt og smilende. Ganske fint mad, det er ikke en gastronomisk wonder men en romantisk og hyggeligt restaurant.

Dato for besøg: november 2018
Tak, iboh404
Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Vi skulle have frokost på turen til Funchal. Vi faldt for placeringen - og menukortet så fornuftigt ud...vi ville gerne prøve noget fisk.
Maden var rigtig god - simpel men perfekt tilberedt. Sød betjening.
Man betaler naturligvis en del for placeringen, men det var en del af oplevelsen :)

Dato for besøg: august 2018
Tak, Morten L

Rejsende, der kiggede på Cafe Funchal, kiggede også på

Har du været i Cafe Funchal? Fortæl om dine oplevelser!