Åben i dag: 10.00 - 18.30

Sådan kan du opleve Blandy's Wine Lodge
fra 33,01 $
fra 8,64 $
Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Rundvisningen var forholdsvis dyr eftersom den var utrolig kort og jævn kedelig. Den inkluderede også smagning af to gode vine. Selve Madeiravinen er velsmagende og selve butikken og stedet er smukt. Men det er nok at stikke hovedet ind og se de flotte bygninger, selv købe sig et glad vin og evt handle i butikken.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, 925triner
Anmeldt d. 9. juli 2019

Blandy's er ikke de eneste der udbyder portvin/sherry lignende drikke på Madeira men for os som den første klart en god oplevelse.
Med stor tålmod blev vi ledt sikkert hen på hvad vi egentlig foretrak portvin, sherry osv.
Valget faldt på Malsley druen, 5 års lagring som minimum (yderligere lagring føre kun til større kompleksitet og fylde) - til den søde side frem for den tørre.
Blandy's fører mange andre mærker/typer under samme hat men, ramte vores smag.
Man kan smage alt hvad man lyster mod mindre betaling og får modregnet prisen på smagsprøven hvis man køber en eller flere flasker.
Som sagt, der er andre så man prøver sig frem.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, jonassen
Anmeldt d. 13. oktober 2018

..og de rigtige priser på Madeira-vin.
I centrum og nemt at finde.
God service - og prut lidt om prisen...

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Carsten M
Anmeldt d. 16. februar 2018

Det er femte gang over 20 år vi besøger
dette sted.

Første gang hjertelig velkommen, vil I ikke smage,
jo da, et par små glas, godt, vi købte et par 5 års
Verdelho, anden gang og senere det samme.

I år spurgte jeg, har I en prisliste, svaret var,
det står der på skiltet, ingen service.

Men nu, vil I smage så betal. Altså ingen entusiasme.

Køber måske i lufthavnen næste gang.

Dato for oplevelse: februar 2018
1  Tak, Steen O
Anmeldt d. 8. februar 2018

Køb dig ind på den dyreste tur, de har, den dag du er der. Smagsprøverne er på højt niveau. Shoppen inde i Lodgen er ok, men den ude mod gaden er bedre.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, Dan K