85 $
Gratis afbestilling indtil d. 21/05/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Expedia.com80 $
eDreams85 $
Hurb89 $
Anmeldt d. 16. april 2019 fra mobile enheder

Dejligt roligt hotel i den gamle bydel. Man møder kun venlighed, og der er en skøn udsigt fra hotellets tag. Funchal er en meget smuk by, maden er virkelig god og vinen ligeså. Gå en tur i Santa Marie gade, og se de skønne malede døre, og parkerne er dejlige oaser midt i byen. Den botaniske have er ligeledes usædvanlig smuk, og et must når man besøger Funchal

Dato for ophold: april 2019
Tak, Dronninglund
Anmeldt d. 15. januar 2019

Vi boede en uge på Do Carmo
Hotellet ligger meget centralt med kort afstand til havnepromenaden og centrum .
Værelserne er pæne og rengøringen er i top , håndklædeskift daglig
Morgenmaden er rigtig fin og alsidig , med div lunt .
Personalet er fantastisk venlige og hjælpsomme , altid med et smil
Kommer gerne igen

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Razzamanazz
Anmeldt d. 25. april 2018

Godt sted at bo, og meget centralt. Pænt og rent, smilende og hjælpsomt personale.
I gå-afstand til restauranter, butikker og markedshallerne . Tæt på havnepromenaden hvor der er såvel butikker som restauranter og boder der sælger oplevelser.
Kabelbanen op på toppen af bjerget og til botanisk have kan absolut anbefales

Tak, BeritR23
Anmeldt d. 5. april 2018

Pænt velholdt hotel tæt på alting i Funchal.
Venligt imødekommende personale, god service med smit og hjælpsomhed.
God morgenmad med masser at vælge mellem.
God udsigt fra poolen over byens tage med frit syn til havnen.
Rengøring hver dag og den er i top.
Kan anbefales.

Værelsestip: Værelser fås med eller uden altan, altan er oftest mod gaden
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Niels-Jørgen G
Anmeldt d. 3. april 2018 fra mobile enheder

Personalet er utroligt hjælpsomme med at bestille taxi og andet transport og hjælpe end ture og guider!

Rengøringen er helt i top.

Morgenmaden er ok god, lidt kedelig men der er alt fra: æg og bacon, brød ost osv.

Men et godt hotel til gå afstand til både den gamle og nye del i Funchal.

Tak, daniellO5156QA