11 personer kigger på dette hotel
175 $
Book nu, betal under opholdet
175 $
Trip.com
195 $
137 $
Hotels.com175 $
Priceline172 $
Pestana195 $
Anmeldt d. 22. februar 2019 fra mobile enheder

Har boet på Casino Park for 30 år siden. Og prøver nu igen. Samme positive oplevelse med god service. Hotellet tegnet af en fantastisk fremsynet brassiliansk arkitekt. Sidder lige nu på terrassen med en fin udsigt og nyder hotellets champagne i anledning af min fødselsdag. Det er bare ren nydelse. Herudover en fin beliggenhed med Michelin restauranter lige i nærheden. Kan kun anvefales.
Vibeke Kristensen

Dato for ophold: februar 2019
Tak, 409vibekek
Park G, Diretor-Geral hos Pestana Casino Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2019

Kære gæst, VIbeke Kristensen,

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en fantastisk anmeldelse om dit seneste ophold på Pestana Casino Park og dele det med andre rejsende.
Vi var glade for at lære, at du havde en meget fornøjelig tid med os!
Tak for dine meget venlige kommentarer vedrørende vores beliggenhed, hotelfaciliteter og personale.

Vi håber at have mulighed for at byde dig velkommen til vores hotel for at tilbyde dig "tiden for dit liv"

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 24. januar 2019 fra mobile enheder

Hotellet har en fantastisk beliggenhed lige ved havnen og i gåafstand til den gamle bydel.
Fordele: Dejligt poolområde med smuk infinity pool og udsigt til krydstogtskibe og havet.
Gratis badehåndklæder, der skiftes efter behov.
Gratis badekåber.
Fantastisk morgenbuffet, der serveres i kæmpe restaurant med skøn udsigt. Man kan også tage maden med udenfor. Hver morgen kommer der en falkoner og sender sin fugl afsted. Dejlig underholdning. Ved morgenmaden kan man bla få alskens eksotiske frugter, omelet lavet på bestilling med fyld efter eget valg, mousserende vin og et fantastisk udvalg af kager.
Smukke havelignende områder med eksotiske planter. Alt meget velholdt.
Venligt og hjælpsomt personale overalt.
Til den negative side: gange (og de er lange) og værelser fremstår mørke og en smule nedslidte. Belysningen på værelserne er så dårlig, det kniber med at kunne læse i længere tid ad gangen.
Parkeringspladserne ved hotellet er meget få (10-12) Man henvises derfor til betalingparkeringsplads ved casinoet. Det koster 6.50€ pr dag.
Vandet i spabadet er voldsomt ildelugtende, hvilket ødelækker spaoplevelsen.
Vores værelse lå med udsigt til vej og overforliggende hus. Vi var meget generet af trafikstøj både om natten og når vi benyttede balkonen.
Temperaturen i badet vanskelig at regulere.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Lisbeth S
Park G, Diretor-Geral hos Pestana Casino Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2019

Kære gæst,

Mange tak for at dele din feedback om dit seneste ophold på Pestana Casino Park.
Vi er glade for at høre dig havde en god tid med os og nød vores beliggenhed, vores morgenmad, haver og personale.
Vi er glade for at du har nydt kvaliteten af den service, vi leverer.

Mit team og jeg glæder mig til at byde dig velkommen igen snart på din næste rejse!

Med venlig hilsen
Direktør

Anmeldt d. 23. august 2018

Fantastisk flot hotel, super service. Dejlig ferie som med fordel kan gentages. Servicen er helt i top, venlige mennesker omkring os hele døgnet når der har været behov. Hotellet er fantastisk smukt..

Dato for ophold: august 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Pestana Hotel Group
Tak, LeilaG417
Park G, Diretor-Geral hos Pestana Casino Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2018

Kære gæst "Leila G",

Mange tak for dit indsigt og positiv feedback om vores hotel. Tak for at fremhæve vores personale for deres ekstraordinære service. Jeg vil dele dine kommentarer med holdet, som vil være glad for at høre dem.
Vær venlig at gøre tid til et andet besøg i den ikke alt for fjerne fremtid, og vi er alle glade for at du har haft din tid med os.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 7. maj 2018

Kan kun give 5 stjerner på trods af lidt nedslidt værelse,
Vi havde den skønneste udsigt over park,hav/havn,pool,byen og bjergene.
Dejlig morgenbuffet,
Flink og høflig personale
Champagne på værelset til min fødselsdag
Vil gerne anbefale dette skønne hotel med en central beliggenhed nær centrum,busstoppested og park og havn⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Værelsestip: 5 etage med skrå havudsigt
Dato for ophold: april 2018
Tak, porshus
FernandoA_Carrico, Gerente hos Pestana Casino Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. maj 2018

Kære gæst "porshus",

Med en mission for at yde overlegen kundeservice, er vi stolte over at betjene dine behov og er glade for at høre, at vi har opfyldt dine forventninger.
Tak for at bo på Pestana Casino Park, og vi håber, at du vælger at blive hos os igen, når dine rejsebehov bringer dig tilbage til Madeira.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Det er et ok hotel - virker dog ikke til at være 5 stjernet ( hverken servicen eller omgivelserne) værelset er helt fint men absolut ikke noget der er 5 stjerner værdigt.. Der er det man har brug for dog uden at emme af luksus på nogen måde.

Dato for ophold: oktober 2016
1  Tak, Nicolaj L
josecarlos_fernandes, Gerente hos Pestana Casino Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2016

Kære Nicolaj,

Vi vil gerne takke dig for at tage sig tid til at foretage en bedømmelse, hvorpå vi har omhyggeligt læse alle dine kommentarer om vores hotel og vores tjenester. Det er gennem gæst tilbagemeldinger som Deres, at vi er i stand til at bekræfte vores stærke sider, samt identificere ethvert område, der kan kræve forbedringer. Vi håber, at du kan vende tilbage i fremtiden, så vi kan bekræfte din tro på vores hotel.

Vores venligste hilsen
José Carlos Fernandes