Anmeldt d. 23. januar 2020

Det er grundlæggende et rigtig dejligt hotel/resort - og god mad; men det kunne være bedre, så frem pool/badeområde med jacuzzi ikke lugtede så meget af klor - der er dog mindre klorlugt i deres saltvandsbassin udenfor (Infinity pool). Der lugtede meget af klor i indebassinet samt jacuzzi, hvilket er en skam i betragtning af de gode muligheder hotellet byder kunderne. Deres fitnesscenter er godt udstyret, hvor du således kan træne med de fleste maskiner du kender.

+god mad
+udendørs-pool område.
+haveområde over pool.
+fitnesscenter
+sol fra morgen til aften (fra øst til vest) pool/have område

-kraftig klorlugt fra jacuzzi og indendørs pool
-ikke rent saltvand i infinity pool (der er desværre også klorlugt her)
-dårlig/langsom wifi-forbindelse på værelserne.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, supperap
Anmeldt d. 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted, søde mennesker, buffet restaurant med mulighed for valg af 3 andre restauranter. Den portugisiske er ikke et besøg værd.
Lækker morgenmad, dejlige udeområder, masser af liggestole, pool og direkte adgang til hav.
Dejlige store værelser, kæmpe seng, sofa og stol, badekar.
Dejlig altan - alle værelser med udsigt til havet.
Stille hotel ingen larm fra gaden.

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, MaleneE32
Anmeldt d. 30. januar 2019 fra mobile enheder

Oplevede en super god service på hotellet. Store fine værelser (vælg værelse med havudsigt 5-10 sal) God ide med at kunne vælge flere forskellige restauranter, ellers ville vi været gået død i buffen. Hotellet ligger fint og er stille og roligt men mangler lidt mht indretningen, det er ikke specielt hyggeligt men ellers intet at klage over. Vi havde booket racercykler men Maderia er ikke en cykel ø, vejene er utrolig stejle og dårlige med uopmærksom trafik, så det kan ikke anbefales!!

Dato for ophold: januar 2019
Tak, CykelJan
Anmeldt d. 3. november 2018

Vi er netop kommet hjem fra en uge på Madeira, hvor vi boede på VidaMar Resort Hotel. Det var slået op som et sportshotel hos Apollo rejser, men det var lidt svært at få øje på sporten. Efter en forespørgsel i receptionen fik vi udleveret en ugeplan med de aktiviteter der var på hotellet. Stort og velindrettet motionsrum, men maskiner havde set bedre dage. Bl.a. romaskinerne "hakkede" når man roede. Så udskiftning eller som minimum bedre vedligeholdelse af maskinerne. Holdsal og bike rum.
Vi havde halvpension, men udvalget bliver hurtigt ensformigt. De sidste 2 dage spiste vi på en italiensk restaurant, Mama Mia, i forbindelse med hotellet. Der kunne man vælge en 3-retters menu eller få 15 Euro i tilskud til regningen. Super lækker mad og perfekt betjening. Kan varmt anbefales. Det skulle vi have gjort oftere.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Jørgen B
Anmeldt d. 13. juli 2018 fra mobile enheder

Hvis man er til resort ophold, er hotellet godt. Synes dog ikke stedet lever op til de 5 stjerner. Hotel mangler i min verden charme og karakter. Personalet virker travlt, men er dog hjælpsomme når man henvender sig. Der er masser af plads ved poolen, og i haven.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, metteolsen