Anmeldt d. 26. december 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel. Faciliteterne levede dog ikke helt om til forventningerne. Polen var kun 18 grader, virkelig koldt og de aktiviteter de reklamerede med var ikke alle tilgængelige.
Dejlige værelser og buffeten var overdådig.

Dato for ophold: november 2017
Tak, VibekeU4
Anmeldt d. 16. november 2017

Hotellet er virkeligt dejligt, med skønne værelser. Restauranten ved pool området kunne godt lave bedre mad. Morgenmaden er virkelig god, men det tager lang tid for dem for at få sin kaffe. Nogle morgener måtte jeg vente over 30 min.
Baren på hotellet er hyggelig men lukker lidt for tidligt

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Charlott111
Anmeldt d. 22. december 2016

Vidamar er og vil altid for mig være stedet at holde ferie på Madeira.
Placeringen er perfekt, direkte til Atlanterhavet med de mest fantastiske stemningsbilleder morgen og aften.
Dejlige værelser, hvor der er alt hvad man behøver.
Restauranten var under ombygning så jeg glæder mig til næste gang til at se den nye renoverede restaurant.
Så må jeg nævne personalet.
De er fantastiske.
Må specielt nævne Alexsandra og kokken på den Japanske Koy restaurant.
Aleksandra var hjælpsom og vejledende angående det japanske sushi. Stort + til hende.
Så fik vi en udsøgt service af Fabriano som hjalp os med lejebil samt mange andre ting.
En virkelig dejlig person.
De ting vi manglede blev der taget hånd om med det samme.
Det var 2 gang vi var på Vidamar og det bliver ikke sidste.

Dato for ophold: september 2016
Tak, Kirsten T
Anmeldt d. 18. december 2016 fra mobile enheder

Har aldrig været på et bedre hotel, der er super hjælpsomme og servicemindede og man bliver kongeligt behandlet, et sted man kommer igen og igen, denne gang var anden gang, og selv om det er 2 år siden sidst bliver man genkendt, og personalet siger simpelthen velkommen hjem.

Dato for ophold: december 2016
Tak, Dan H
Anmeldt d. 9. juni 2016 fra mobile enheder

Godt til konferencer.
Lækre omgivelser, pool og havet.
Teknik i konferencelokaler under al kritik! Simpelthen for dårligt at en kerneydelse ikke fungerer. 2 stjerner for dette men 4 for hotellet, der mangler en del på service o.a. for at kunne kalde sig 5-stjernet

Dato for ophold: juni 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 828rasmusj