“hotellets restaurant”

nr. 212 af 710 Restauranter i Funchal
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 16. november 2017

Udemærket mad. Vi fik god service. Af et femstjernet hotel kunne de godt gøre mere ud af restauranten

Tak, Charlott111

Anmeldt for 13. april 2017

spiste der 2 gange under vores ferie, begge gange deres sammensatte menu til 15 EUR, første gang virkelig godt måltid, når man samtidig ser på prisen, value for money, næste gang var hovedretten KOLD, og det må grill stegt svinekød simpelthen ikke være, hovedretten skal serveres VARM.
Da vi bemærkede til tjeneren blev det da også beklaget, men heller ikke mere.

Tak, Per S
Anmeldt for 1. marts 2017

Denne restaurant kan varmt anbefales, har et varieret menukort,
men man kan også bestille en 3 retters menu til 15 EUR.

Tak, carljohan4
Anmeldt for 20. december 2016 fra mobile enheder

Super god mad.meget venlig betjening og en absolut god stemning. Man føler sig utroligt godt tilpas.

Tak, Dan H
Anmeldt for 18. december 2016 fra mobile enheder

En dejlig oplevelse.
Første gang for 2år siden var lidt negativ.
Denne gang perfekt.
Når man beder om bøffen medium kikser det ofte denne var perfekt.
Som ekstra fik vi et dejligt glas portvin.

Tak, Kirsten T

Rejsende, der kiggede på Mamma Mia, kiggede også på

Madeira, Madeira Islands

Har du været i Mamma Mia? Fortæl om dine oplevelser!