“Kan anbefales.”

Prisklasse: 17 US$ - 85 US$
Køkkener: Portugisisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Meget fin oplevelse. Fin betjening. Vi var der alene. Den dyrere treretters med chateaubriand, muslinger til forret og chokolade til dessert og husets vin fra Duoro. Fremragende. Kan kun anbefales. Vi går nok derhen igen i den ret så hyggelige have.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, 931oleo

Anmeldt 24. november 2022 fra mobile enheder

Ikke mad der kan hidse mig op. Forretter ok, lammekoteletter rigtig godt tilberedt og aftenens højdepunkt, men alt tilbehøret var virkelig ringe. Sød og høflig betjening. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Sutskounited
Anmeldt 16. juni 2022 fra mobile enheder

Middag med familie.
Det er den VÆRSTE service vi har fået.
Bestilte en menu til at starte med forret, hovedret , dessert. Vi kunne ikke spise mere
efter hovedret og spurte om bare kunne betale for de retter vi har fået men nej det kunne ikke lade sig gøre. Desset bestiller vi først efter hovedret.1/2 stjerne.
Maden er middel.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Jan4343
Anmeldt 12. februar 2022

Super god mad og meget hyggelig have hvor man sidder under drageblodstræ og spiser. Sød og venlig betjening . Vil helt sikkert besøge igen.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, JCM-DK
Anmeldt 4. januar 2022

Hyggelig have-restaurant i læ med skygge, dejlig mad og god betjening.
Vi har været her mange gange i mange år.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, 700finnf

Rejsende, der kiggede på O Dragoeiro, kiggede også på

Har du været i O Dragoeiro? Fortæl om dine oplevelser!