“Levede ikke op til forventningerne”
Anmeldelse af O Dragoeiro

O Dragoeiro
nr. 97 af 782 Restauranter i Funchal
Køkkener: Portugisisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet en lørdag aften. Vi havde bestilt bord. Det var godt, idet der var fuldt besat og nogle gæster uden reservation blev afvist. Det generelle indtryk var at personalet nok var lidt korte for hovedet, og ikke medvirkede til at skabe god stemning.
Maden var for så vidt ok, men det var standardtilbehør til alle retter vi så serveret: pommes frites eller kogte kartofler med kogte grøntsager. Det er lidt kedeligt, når alle får det samme.
Desserterne var uinspirerende.
Flere gæster har omtalt at man både fik velkomst aperitif og tilsvarende, når man afsluttede. Det er åbenbart ikke gældende længere.

Tak, MikaelB780

Anmeldt 26. juni 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad, lækker vin og en fornøjelse.
Jeg spiste rejecocktail, steak på Stone, og æbletærte.
Meget lækkert og veltillavet super betjening.
Kan anbefales

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 365annegs
Anmeldt 29. februar 2020 fra mobile enheder

virkelig god mad og det smagte godt. rimelig hurtigt betjening af venlig personale. jeg fik laks og den var rigtig god. konen fik stonebeef, en ordentlig klempert, som man selv stegte. gratis velkomstdrink og likør til kaffen

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, 607jimj
Anmeldt 17. januar 2020

Vi så efter en sted, hvor man kunne får et lækkert måltid mad til en rimelig pris. Vi endte med at vælge dette sted. Der var en glimrende beslutning. Søde tjenere og en venlig betjening. Vi valgte steak on stone, fordi vi ønskede at sammenligne med andre steder. Vi må erkende vi var meget tilfredse. Vinen vi valgte var glimrende og betjeningen sørgede for at fylde glassene. Man følte sig velkommen. Mums for en steak on stone og chokoladekagen til dessert var forrygende. Prisen alt inkl.var 66 euro, absolut rimeligt.

Tak, buster15K
Anmeldt 2. august 2019

Vi var 6 afsted; 2 bedsteforældre, 2 forældre og 2 store børn.
Vi havde glædet os til maden. Stedet ser lækkert ud.
Store søn fik sværdfisk. Den var ikke veltilberedt og smagte tørt og lugtede af fisk. Scabbard fisk - du ved den berømte egnsfisk - ligeledes elendig.
Jeg fik en lækker mignon med bearnaise og pommes frites. Datter fik lammekoteletter - Det så flot ud, men igen så det bedre ud end det var. Svigerfar fik bøf på sten. Den var sej og let senet. Svigermor fik bøf med rejer, som var ok.
Ingen kom hen og spurgte til os, om alt var ok, selvom der var masser af tjenere, som bare gik rundt og mest af alt var sure over deres job.
Samlet set en dårlig oplevelse på en lun fredag aften. Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Pejseunge

Rejsende, der kiggede på O Dragoeiro, kiggede også på

Har du været i O Dragoeiro? Fortæl om dine oplevelser!