“En lille hyggelig restaurant med service i top og virkelig god mad.”
Anmeldelse af Restaurante Riviera

Restaurante Riviera
nr. 358 af 739 Restauranter i Funchal
Køkkener: Portugisisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 23. marts 2017

Vi havde fået anbefalet restauranten af hotellets reception, og det var ikke noget dårligt råd. Da vi ankom i den lille smalle gade med toppede brosten og så stedet, var vi overraskede over, at der kun var 4 gæster, men det kan hænge sammen med at vi kom inden klokken var syv. Stedet er en familierestaurant, så ejerne ydede os en perfekt service og hjalp os med at vælge mad og vin på kortet.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Svend B

Anmeldt 6. juni 2015

Der var rigelig med mad, men det var desværre alt. Værterne snakkede mere indbyrdes og med køkkenet end med gæsterne.
Mine lammekoteletter var tynde og tørstegte. Grøntsagerne var udkogte, så bid og ernæringsværdi var smidt ud med kogevandet. Til gengæld var prisen i den øvre ende.
Min partners kød var ok, men salaten var tør og ikke frisk.
Der blev ikke spurgt ind til, hvorfor stort set alt grønt blev sendt retur.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Svend E
Anmeldt 6. december 2014

Meget hyggelig. God mad. Friske råvarer. Så rigeligt af mad serveres med smil og hygge. Måtte besøge dette sted 3 gange på 14 dage.
Hilsen
Lis & John

Dato for besøg: december 2014
Tak, johnX7326DO
Anmeldt 6. april 2014

Et rigtigt dejligt spisested med fokus på enkelt og autentisk mad.
Vi spiste to gange på Riviera og var lige glade og tilfredse begge gange.
Værts parret er en oplevelse i nærhed og opmærksomhed og fruens hjemmelavet desserter er virkelige gode. Det bliver vores stam restaurant i fremtiden.

Dato for besøg: april 2014
Tak, ClaOle
Anmeldt 24. januar 2014

Vi besøgte tilfældigt restauranten da vi så at man kunne få typisk lokal mad herunder fisk og skaldyr. Vi blev taget vel imod af værten, og fik spisekort. Betjeningen var hele tiden lige ved hånden, og der blev anbefalet dagens retter og svaret på vores mange spærgsmål med glæde. Maden var spændende, og vi fik forklaret om egnens specialiteter. Værten kom flere gange med smagsprøver bla. mange forskellige varianter af øens kartofler og grøntsager. Maden blev serveret i rigelige mængder og var frisk og veltilavet og til yderst rimelige priser. Vi endte flere gange med at besøge denne dejlige familiedrevne restaurant, og vi fik mange forklaringer på de spændende frugter og grøntsager som restauranten serverede.

Dato for besøg: november 2013
Tak, Birg1228

Rejsende, der kiggede på Restaurante Riviera, kiggede også på

Har du været i Restaurante Riviera? Fortæl om dine oplevelser!