“Ringe mad oplevelse og alt for dyrt”
Anmeldelse af Casa Velha Restaurant

Casa Velha Restaurant
Reservér bord
ons. 17.8
20:00
nr. 126 af 827 Restauranter i Funchal
Prisklasse: 26 US$ - 33 US$
Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 12. maj 2022

Besøgte restauranten fordi der på tripadviser var gode anmeldelser, men oplevelsen svarede ikke til tripadvisors skrevne anbefalinger.

Hyggeligt sted og Meget venlig betjening, intet at klage på, men tjenerne gik alt for stærkt nærmest i løb, det stressede os, da vi sad lige ved en dør, og tjenerne skældte ud på hinanden, hvis de stod ivejen for hinandens arbejde.

Vi fik 3 retter på mindre end 1 time, det gik alt for stærkt.
Maden var da også lunken, og det var slet ikke varm mad. Vi fik tomat og løgsuppe først, og efterfølgende bøf som peberbøf og kebab på spyd. Kødet var kun lunkent i midten og koldt i top. Der var slet ikke kælet for detaljen, og godt nok synd, da kødet var meget mørt.
Derimod var dessert med crepe suzet fantastisk, men den stod tjeneren også lavede over et gasblus.

Der findes andre og langt bedre restauranter i Funchal, som jeg ville kunne anbefale

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 279vibekec

Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad god betjening af nogle gode tjenere og udsøgt mad. Meget søde tjenere og sjove. Selvom vi ikke havde bestilt bord fandt de hurtig plads alligevel.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Jesper J
Anmeldt 9. juni 2019

Vi blev blev venligt modtaget, og fik anvist et bord i gårdhaven ud mod gården. Da det blev senere begyndte det at trække, så ta en trøje med, eller sid et andet sted!
Vi bestilte 2 rejecocktail, en fiskeret og hummer med spagetti, og dertil passende vin.
God mad, dog var hummeren ikke så saftig! Der blev også lagt fiskebestik da hummeren kom? hvorfor ikke en hummergaffel
Vi vil gerne komme igen en anden dag.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, HenningFredericia
Anmeldt 7. april 2019 fra mobile enheder

Vi ankom sent og valgte derfor en restaurant, der lå tæt ved vores hotel. Vi fik en dejlig oplevelse. Blev budt velkommen af oplagte tjenere. Vi valgte begge samme forret, avocado med tun. Til hovedret valgt vi hhv. Risotto med blæksprutte og seabass med grønne bønner og kartofler. Desserten caramelbudding skuffede lidt, men medrejsende fik mandelkage med is. Vi smagte to version af øens dessert vin Madeira og vi foredrag hver vores. God oplevelse kommer gerne igen.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 178gittem
Anmeldt 3. marts 2019 fra mobile enheder

Det var en rigtig god oplevelse.
Super god betjening, lækker spise og skønne omgivelser.

Jeg kan klart anbefale en tur forbi dette sted.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, JakobP116

Rejsende, der kiggede på Casa Velha Restaurant, kiggede også på

Har du været i Casa Velha Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!