“God mad”
Anmeldelse af Il Basilico

Il Basilico
Reservér med
Il Basilico er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 130 af 691 Restauranter i Funchal
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder, Familier med børn, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 18. august 2017

Lækker mad, både pizza, pasta og kødretter. Vi sad udenfor, hvilket var rigtig hyggeligt. Venlig personale.

Tak, MariaDHansen

Anmeldt for 27. juli 2017

Her kan man godt spise, hvis man kan lide italiensk mad. Gode pizzaer og kød retter. Vi fik et godt måltid her.

Tak, Dalle2014
Anmeldt for 18. juli 2017

Maden vi fik var absolut rimelig uden dog at være til 5 stjerner selv om vi faktisk valgte italienske retter. Vi var 3 personer der fik hovedret og dessert og en enkelt flaske rødvin til en pris på lige over 95 euro hvilket er noget i overkanten.

Tjenerne var høflige og venlige, men det er ikke godt når en tjener glemmer dig. Det skete to gange under dette besøg

Tak, Knissen
Anmeldt for 8. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at besøge restauranten, som ligger i nærheden af vores hotel, men det var en rigtig træls oplevelse. Maden var egentlig ok, men betjeningen var under lavmålet. Vi ventede 65 minutter på at få en pizza, og ikke en eneste gang blev vi set af personalet. Da vi skulle betale måtte vi igen vente, åbenbart havde man kun 1 betalingsterminal, og der var åbenbart kun 1 person som måtte betjene den. Eneste positive ting var at vi trods alt fik et afslag i prisen på 4 Euro.

Tak, Lene D
Anmeldt for 5. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted, mange italienske retter. Personalet var flinke og effektive, god betjening samt behandling! Vi fik pizza (ca. 13 euro) som var super lækre! 5*****

Tak, Madss91

Rejsende, der kiggede på Il Basilico, kiggede også på

Har du været i Il Basilico? Fortæl om dine oplevelser!