“Italiensk mad”
Anmeldelse af Il Basilico

Il Basilico
Reservér med
Il Basilico er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 133 af 710 Restauranter i Funchal
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 27. juli 2017

Her kan man godt spise, hvis man kan lide italiensk mad. Gode pizzaer og kød retter. Vi fik et godt måltid her.

Tak, Dalle2014

Anmeldt for 18. juli 2017

Maden vi fik var absolut rimelig uden dog at være til 5 stjerner selv om vi faktisk valgte italienske retter. Vi var 3 personer der fik hovedret og dessert og en enkelt flaske rødvin til en pris på lige over 95 euro hvilket er noget i overkanten.

Tjenerne var høflige og venlige, men det er ikke godt når en tjener glemmer dig. Det skete to gange under dette besøg

Tak, Knissen
Anmeldt for 8. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at besøge restauranten, som ligger i nærheden af vores hotel, men det var en rigtig træls oplevelse. Maden var egentlig ok, men betjeningen var under lavmålet. Vi ventede 65 minutter på at få en pizza, og ikke en eneste gang blev vi set af personalet. Da vi skulle betale måtte vi igen vente, åbenbart havde man kun 1 betalingsterminal, og der var åbenbart kun 1 person som måtte betjene den. Eneste positive ting var at vi trods alt fik et afslag i prisen på 4 Euro.

Tak, Lene D
Anmeldt for 5. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted, mange italienske retter. Personalet var flinke og effektive, god betjening samt behandling! Vi fik pizza (ca. 13 euro) som var super lækre! 5*****

Tak, Madss91
Anmeldt for 18. februar 2017 fra mobile enheder

Vi havde fået restauranten anbefalet, og prøvede naturligvis. Fik anvist et ustabilt bord længst onde i den mørkeste krog. Det smarte trykknapsystem til tilkaldelse af tjeneren virkede vist ikke, eller også valgte tjeneren at overse vores kald. Langt om længe fik vi kontakt, bestilte en pastaret og en pizza samt husets rødvin. Det tog ret lang tid at få maden serveret, og da den endelig kom, var den ikke rygende varm, som særligt en pizza skal være. Jeg bemærkede det ved betalingen til tjeneren , som virkede totalt ligeglad, sagde ikke en gang undskyld eller andet.
Prisniveauet er langt over, hvad de burde tage for helt almindelig mad, særligt når den varme mad er halvkold.
Eneste positive er, at husets vin var udmærket, selvom den også var dyrere end de fleste andre steder.
Vi kommer ikke igen.

Tak, HGH1

Rejsende, der kiggede på Il Basilico, kiggede også på

Har du været i Il Basilico? Fortæl om dine oplevelser!