“Papegøjer ;)”

nr. 159 af 784 Restauranter i Funchal
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016

God mad til rimelige priser, var der 2 gange og fik menu første gang, hvor vi valgte kylling på grillspyd og grillet blæksprutter, begge retter var helt i top, men husk at fravælge de kogte hvide kartofler, de er ikke egnet som tilbehør til grillretter, vi fik begge skønne desserter.
2. gang fik vi hhv omelet med rejer og igen grillet blæksprutter, det kan de tilberede på Madeira, de er super møre alle steder...

Dato for besøg: juni 2016
Tak, aamand2014

Anmeldt 17. januar 2016 fra mobile enheder

Her får du virkelig noget for dine penge. Super god betjening. Du får hjælp til dit kød, hvis du bestiller Espatada. Hele tiden er der en tjener der er klar til hjælpe, eller hente noget, hvis der er noget du mangler. Super lækker mad. Her skal jeg spise igen.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Arlofelt
Anmeldt 23. august 2015

Terrace d'Ajuda er en restaurant der typisk bliver anbefalet af rejseguider. Maden er desværre af ringe kvalitet (kartofler og gulerødder fra frost m.v.). Vi prøvede deres specialitet (espada), som havde fået alt for meget passionsmarinade hældt over sig. Personalet er dog søde og man spiser billigt og man får serveret meget mad på sin tallerken.

Dato for besøg: august 2015
Tak, DanniKJensen
Anmeldt 22. juni 2015

her er stedet der sætter standarden... Top super venlig effektiv og opmærksom betjening.. Maden , vi spiste bife na pedra, steak on a stone, og fik det lækreste måltid jeg har sat tænderne i her på Madeira. Grøntsager har aldrig været min livret så dem kan jeg ikke udtale mig om.... Men vel tilberedte kartofler, milho fritos ( majs fritter) alt serveret perfekt og bøffen steger man selv. Til dessert fik min kone en bananasplit ,giga size og superlækker, og jeg fik et stykke af deres hjemmelavede chokoladekage med chokoladeovertræk... Igen savner jeg superlativer... Og prisen er grænsende til latterlig lav...her er tale om ekstrem høj kvalitet til lavpris... Der er mange steder i Funchal der kunne tage ved lære af dette sted.

Dato for besøg: juni 2015
1  Tak, Jens p
Anmeldt 12. juni 2015

34 glade bridgespillere holdt afslutningsmiddag her. God mad, rigelig med drikkevarer samt
søde og venlige servitricer.

Dato for besøg: juni 2015
Tak, Maja4111

Rejsende, der kiggede på Restaurante Terrace d'Ajuda, kiggede også på

Har du været i Restaurante Terrace d'Ajuda? Fortæl om dine oplevelser!