“god mad og godt personale”
Anmeldelse af Casa Italia

Casa Italia
nr. 185 af 738 Restauranter i Funchal
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 26. oktober 2016

Vi tog dagens tilbud, 3 retter. Aldeles udmærket og serveret med godt humør. Velbesgt og med god beliggenhed.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, HelgeNielsen

Anmeldt 5. september 2016

Her kan du blive mæt. Hurtig venlig betjening, store portioner, men her kan bestilles mindre godt menu kort

Dato for besøg: juni 2016
Tak, mbjjensen
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted super god mad har været der 2 gange og fået pasta og pizza og er rigtig godt til en yderst rimelig pris

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Nielschr1234
Anmeldt 14. juni 2016 fra mobile enheder

Super god pizza og pasta. Vores datter var meget glad for børnepizzaen de former som en fisk. God betjening og god stemning. Prisen er meget fornuftig.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, JSkovby
Anmeldt 14. december 2015

Skråt over for hotellet Gorgulho ligger der en stribe restauranter. Casa Italia er en af dem og vi benytter ved 3 lejligheder netop dette spisested, for køkkenet forestå utrolig lækker og velsmagende mad og oveni til fornuftige penge.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Fru_G_61

Rejsende, der kiggede på Casa Italia, kiggede også på

Har du været i Casa Italia? Fortæl om dine oplevelser!