“Fantastisk oplevelse ”

Køkkener: Portugisisk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Vi ville egentlig have været på en anden restaurant der desværre var fuldt optaget. Fik anbefalet denne restaurant af forbipasserende og blev meget positiv overrasket. Meget hyggelig restaurant.
Særdeles god mad og kompentent, høflig og humoristisk betjening.
Her får du ikke store svedige bøffer med skamkogte grøntsager og fedtglinsende fritter. Du får lækker, velanrettet mad i hyggelige lokaler.

2  Tak, Maj1973

Anmeldt 12. februar 2019

Som sædvanlig et hyggeligt sted med god mad og venlig og opmærksom betjening. Vinen vi fik anbefalet var gode og vi sluttede med en Dona Amalie kaffe ("irsk" kaffe med cognac) mums

Dato for besøg: januar 2019
1  Tak, Jan R
Anmeldt 15. januar 2019

Vi fik super dejlig mad, og oplevede en dygtig afslappet betjening. Der var en dejlig stemning og en hyggelig atmosfære i restauranten. En skøn oplevelse til fornuftige penge.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Ellasus
Anmeldt 9. januar 2017 fra mobile enheder

Husk at beatille bord - selv i lav sæson.
Meget eftertragtet. Med god grund. Michelin skiltet er ikke til pynt. Prisen er som altid på Madeira meget rimelig.
Enough said.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, michaelhW2875PB
Anmeldt 27. marts 2016 fra mobile enheder

Dejlig mad, hyggelige lokaler og et fantastisk, veloplagt og serviceminded personale. Vi besøgte stedet tre gange, og hver gang var til fem stjerner.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Erik K

Rejsende, der kiggede på Dona Amelia Restaurant, kiggede også på

Har du været i Dona Amelia Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!