“Husk at bestille bord”
Anmeldelse af Beef & Wines

Beef & Wines
nr. 60 af 763 Restauranter i Funchal
Køkkener: Portugisisk, Steakhouse, Vinstue
Velegnet til: Særlige lejligheder, Store grupper, Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Husk at bestille bord, der er tale om en restaurant der er eftertragtet og med god grund. Fin betjening og sjældent har jeg fået så mør en oksemørbrad. Vi fik helstegt oksemørbrad til 2 personer, rigeligt med mad og lækkert. Stedet får min anbefaling.

Tak, sbjakobsen
pedro_camacho, Proprietário hos Beef & Wines, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2020

Kære sbjakobsen,

Tak for din anmeldelse og bidrag til vores restaurant.
Det er meget givende at læse, at du har nydt dit måltid på Beef & Wines. Du har faktisk ret. Vi råder altid vores gæster til at booke før ankomst, da restauranten kan være fuld.
Du vil altid være velkommen i vores restaurant, og vi håber at se dig igen i en nær fremtid.

Med venlig hilsen,
Familien Beef & Wines

Anmeldt 22. januar 2019 fra mobile enheder

På beef and Wiens kan man få en masse lækkert mad og det er derfor selvforskyldt hvis man går sulten herfra!
Deres specialitet er vildt lækkert og kan kun anbefaledes samt ananasen til at slutte af på.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, CarolineDam13
Anmeldt 6. februar 2018

Vores anden ferie på Madeira, og det første vi gjorde var at styre mod denne restaurant. Menukortet er enkelt, med kød i højsædet. Siden sidst havde de forfinet desserterne og kortet med Madeira i glasvist salg. Vinkortet er enormt og kvaliteten holder fra bund til top. Kyndig og vågen betjening.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, Dan K
Anmeldt 28. september 2017 fra mobile enheder

Er du til gode bøffer så er det her lige stedet.... fantastisk... dejligt og imødekommende personale og sjove detaljer i indretningen som gjorde oplevelsen fuldendt... super super gode straks...

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, LarsK1781
Anmeldt 18. august 2017

Super lækker mad, især hvis man kan li' kød, så er man kommet til det rette sted. Rigtig godt kød, med lækkert tilbehør. De servere også en god vin, hvis man er til dette. Venlig personale.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, MariaDHansen

Rejsende, der kiggede på Beef & Wines, kiggede også på

Har du været i Beef & Wines? Fortæl om dine oplevelser!