“God mad, mørt oksekød, dejlig fisk”

La Tricolore Pizzeria Ristorante
nr. 196 af 739 Restauranter i Funchal
Køkkener: Pizza, Portugisisk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 21. februar 2018

Tøv ikke med at bestille oksekød på spyd, det var helt igennem mødt og saftige. Deres eapada fisk med banan var også rigtig god, dog kunne tilbehøret til begge retter godt trænge til et løft

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Bente R

Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Lækker, veltillavet mad, meget opmærksom betjening, ude eller inde, smagfuld indretning med god plads. Rimeligt prisniveau. Et sted, man vender tilbage til år efter år.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, marianne m
Anmeldt 27. december 2016 fra mobile enheder

Vi var der for at få 3 pizzaer til aftensmad. Der var meget lidt smag i alle pizzaerne og der var en del dåse vare på pizzaerne. Jeg forstår ikke at dette sted er rated så højt. Det er ikke pga de pizzaer de severe

Dato for besøg: december 2016
Tak, poulsene
Anmeldt 18. september 2016 fra mobile enheder

Maden var super. Det var betjeningen også, gode rejer, pizza er knap så god men alt andet var tilgængelige ❤️

Dato for besøg: september 2016
Tak, gitteg360
Anmeldt 8. november 2015 fra mobile enheder

T-bone steaken var rigtig god. Deres oksekød på spyd (Espetada) var også godt. Pizzaerne var gode, men næste gang bestiller jeg kun med halv ost. Der var meget.
Vi anbefaler.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Rasmus B

Rejsende, der kiggede på La Tricolore Pizzeria Ristorante, kiggede også på

Har du været i La Tricolore Pizzeria Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!