Åben i dag: 09.30 - 17.00

fra 61,52 $
fra 152,62 $
fra 110,92 $
Anmeldt d. 11. april 2019

Meget spændende og historisk sted både for voksne og børn. Spændende grotter og flotte botaniske oplevelser og historisk slot. Det tager kun 10 min gåtur fra den historiske ny Sintra.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Mallie1966
Anmeldt d. 8. september 2018

så anderledes ent alt andet, smuk gotik overalt, sloter er ok, men haver er superb
, men og så så let at fare vild i , 2 gange vister jeg pluslig ikke hvor jeg var, og jeg oplevet mange de og så havde dene oplevelse.
en del vandren, med det hele vær brugte ca 2 timer i dette fantastiske univers

Dato for oplevelse: august 2018
1  Tak, jesper p
Anmeldt d. 24. juli 2018 fra mobile enheder

En del af en vandretur.
Meget smukt sted. Absolut et besøg værd.
Gå derop. Lad være med at hoppe på alle turitfinterne.

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, Brandtholdt
Anmeldt d. 11. juli 2018 fra mobile enheder

Kun en kort gåtur fra Sintra centrum - og absolut et besøg værd.
Der er smukt, og flere grotter og gange børn vil elske at gå igennem. Desuden tårne med vindeltrapper - min datter elskede det.

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, Soren_Odense
Anmeldt d. 10. maj 2018

Meget eventyrligt sted, og helt fantastisk at gå på opdagelse.
Vi boede i Lissabon og tog på dagstur til Sintra. Vil foreslå at købe en retur-billet til toget og så benytte hop on-off busserne eller leje de små renaults til 2 personer når man skal rundt i Sintra. Sæt god tid af og gå på opdagelse i hele haven(2-4 timer).
Cafeen er også udmærket.

Dato for oplevelse: maj 2018