“ Med pil opad ⬆️”
Anmeldelse af Clube de Jornalistas

Clube de Jornalistas
nr. 38 af 5.175 Restauranter i Lissabon
Køkkener: Brasiliansk, Moderne, International, Fusion
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Store grupper, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Intet mindre end fantastisk .
Alt fra start til slut var perfekt. Man MÅ prøve desserten, Sweet things den er uovertruffen. Sidst er servicen helt i top med et strejf af humor kommer helt sikkert igen, TAK.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Heidi I

Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Alt var i top her. Mad,
Vin, betjening!
Lækker restaurant som ligger noget skjult i et roligt område. Det bedste jeg har prøvet i Lissabon

Dato for besøg: november 2016
1  Tak, Anja J
Anmeldt 10. november 2016 fra mobile enheder

Lækker mad, fed indretning, kanon betjening. Man føler sig virkelig behandlet som deres bedste kunde. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: november 2016
Tak, steffenelberg
Anmeldt 21. oktober 2016

En restaurant i en ældre bygning med mange rum og hyggelig indretning og god akustik. Godt udvalg på menukortet. Veltillavet og god servering.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Poul R
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

En restaurant med et spænende køkken i et land, der ikke ligefrem er kendt for de store kulinariske oplevelser.
Restauranten havde en hyggelig gård, hvor vi indtog vores frokost i en Intim atmosfære med god betjening, spændende retter og gode vine.
Interiøret i den indendørs afdeling er også meget spændene og skaber et intimt, familiært miljø.
Vi var ti familiemedlemmer så vi prøvede de fleste retter og alle var lækre.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, johanulrichk

Rejsende, der kiggede på Clube de Jornalistas, kiggede også på

Lissabon, Lisbon District

Har du været i Clube de Jornalistas? Fortæl om dine oplevelser!