Google
fra 26,07 $
fra 55,68 $
fra 260,65 $
Anmeldt d. 22. april 2017 fra mobile enheder

Der er restauranter og cafeer med udendørsservering i midten af det brede strøg. Der er varierede butikker, men flere af de store shoppingkæder er også repræsenteret.
Det er også her designmuseet MUDE ligger, men det var under renovering, mens vi var der. Man kan også se op til flere levende statuer, det er med til at gøre en slentretur på den flotte stenbelægning ekstra underholdene.

Dato for oplevelse: april 2017
1  Tak, BKC2013
Anmeldt d. 26. januar 2017

Hyggeligt at gå i gaden som går fra Rossio pladsen til Commercio pladsen. Man passerer under triumf buen på spadsere turen og slår 3 fluer med et smæk: Den flotte rossio plads, den fine gågade med buen og endelig den store plads ved floden.
Man passerer også en af elevatorerne op til Barrio Alto - værd at prøve,

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, Klynge
Anmeldt d. 27. juli 2016

Gaden indeholder de gængse butikker og kunne derfor ligeså godt være placeret i en hvilken som helst anden sydeuropæisk storby - men den er behagelig at slentre på.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Morten1475
Anmeldt d. 2. juni 2016

Så er der ellers dømt elendige små turistrestauranter med plastikmenukort og de samme mærkevarebutikker som alle andre steder i verden. Jeg nåede desuden at blive tilbud stoffer af forskellig slags af flere omgange. Lad mig komme væk!

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, 235rasmusk
Anmeldt d. 2. maj 2016

Dejlig gade med masser af farver og liv og ikke mindste en masse små hyggelige cafeer. Og ikke at foglemme dejlige butikker.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Susanne F