“Gode burgere til prisen”
Anmeldelse af A Cultura do Hambúrguer

A Cultura do Hambúrguer
nr. 37 af 5.451 Restauranter i Lissabon
Kvarter: Encarnação
Kvarter: Encarnação
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Fik den sorte burger. God bolle. Fritterne er ikke så gode. Men man får kvalitet for pengene. Hyggeligt sted. Ligger fint centralt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Thorsvej43

Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, hurtig betjening, men det vigtigste var burgerne. Min kæreste og jeg fik 2 forskellige burgere og begge rigtig gode. Kan klart anbefales hvis du trænger til en god burger - husk kontanter da de ikke modtager kort.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, patrickhH9378XU
Anmeldt 19. februar 2016 fra mobile enheder

Et rigtig hyggeligt sted med lækre kvalitetsburgere og hjemmelavede pommesfrites til en meget fornuftig pris - burger med fritter kostede mellem 5,5 og 8,70 € - virkelig meget kvalitet til lav pris! Kommer meget gerne igen!

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, rikkehoy
Anmeldt 19. februar 2016 fra mobile enheder

Cultura Do Hamburguer er helt igennem et fantastisk sted, hvis du er til hjemmelavede burger af den bedste slags. Betjeningen er helt i top - Kan kun anbefales

Dato for besøg: februar 2016
2  Tak, 1world2see
Anmeldt 16. oktober 2015

Godt gemt af vejen men alligevel centralt tilbyder Cultura do Hamburguer virkelig lære hamburgere med fritter. Der er flere forskellige udgaver at vælge imellem, og hvis man er til den stærke smag er dette også muligt. Hyggeligt lokale med afslappet indretning, bl.a. forskellige stole. Venlig betjening. Det gode valg hvis man elsker rigtige burgere.

Dato for besøg: oktober 2015
1  Tak, Charlotte B

Rejsende, der kiggede på A Cultura do Hambúrguer, kiggede også på

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

Har du været i A Cultura do Hambúrguer? Fortæl om dine oplevelser!